سمیه قاسمی طوسی گفت:بانوان با حضور موثر در جامعه؛ توانمندی های خود را به منصه ظهور برسانند

به گزارش ایلنا، سمیه قاسمی طوسی پنجشنبه در همایش منطقه ای بزرگداشت مقام زن در سالن ارشاد بهشهر افزود: بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و هنری و سیاسی در نظام ما وارد شده و اثرگذار هستند و باید این معم استمرار یابد.

 وی با بیان اینکه فاطمه زهرا (س) الگو و نمونه کامل زندگی است؛ یادآور شد: این همایش منطقه ای به میزبانی شهرستان بهشهر و همکاری فرمانداری های بهشهر و نکا و گلوگاه برگزار شد.

این مسوول با بیان اینکه نگاه به بانوان باید نگاه انسانی باشد و نگاه غیرسیاسی و جناحی اعمال شود؛ خاطر نشان کرد: حضور اثرگذار بلید اولویت امور و کارها باشد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با تاکید بر بسترسازی لازم برای حضور بانوان در جامعه گفت: با تلاش های انجام شده شرایط حضور بانوان در عرصه های مختلف فراهم شده است و مشکلی وجود ندارد.

 

قاسمی طوسی، کارآفرینی و اشتغال بانوان را از مسائل مهم دانست که باید حرفه آموزی و مهارت آموزی را در دستور کار داشته و افق روشنی برای بانوان استان ترسیم شود.

وی افزود: شرایط اقتصادی فعلی شرایط سختی است اما باید از این موقعیت به نحو احسن استفاده و با ایجاد اشتغال مناسب برای توسعه اقتصادی حرکت کرد.

قاسمی طوسی با اشاره به تهیه سند ارتقاء زنان در استان مازندران گفت: تلاش شده تا برای توانمندسازی بانوان بیش از پیش همت شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.