حسین حسن نژاد در مراسم جشن انقلاب و بزرگداشت روز زن در جمع خانواده بهزیستی در ساری اظهار کرد: اگر زنان در شرایط مناسب بوده و از آسیب های اجتماعی دور باشند می توانند جامعه اثرگذار خانواده را به سمت تعالی رهنمون کنند.
وی با بیان اینکه بهزیستی نیازمند کمک های بین بخشی دیگر سازمان ها است، افزود: در بهزیستی انتظار نگاه کارشناسی هستیم تا بهبود شرایط را در جامعه فراهم کنیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: اگر بخواهیم بهبود شرایط آسیب دیدگان اجتماعی را رقم بزنیم باید از ظرفیت سازمان های مردم‌نهاد بهره ببریم،
این مسئول ادامه داد: انتظار می رود بهزیستی نه با نگاه غیر اجتماعی بلکه با نگاه اجتماعی، توسعه فعالیت سازمان های مردم نهاد را موجب شوند.
حسن نژاد با بیان اینکه به خوبی می دانیم وقتی فردی دچار آسیب اجتماعی شود نگاه جامعه به آنها تغییر می کند، ادامه داد: باید با تغییر این رویکرد، هزینه های بهزیستی را کاهش دهیم.
حسن نژاد تصریح کرد: با استفاده از این محورها، بهبود وضعیت موجود در سال آینده را انتظار داریم.
وی با بیان اینکه یک ششم از جمعیت ما زیر پوشش بهزیستی بوده و به نوعی درگیر برخی آسیب های اجتماعی هستیم، خاطرنشان کرد: اگرچه این مساله پیام خوبی برای استان نیست اما این پیام را برای ما دارد که بیشتر کار کنیم.
وی تاکید کرد با بهره گیری از نقطه نظرات کارشناسان، خدمات در حوزه بهزیستی اثرگذارتر شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: تحقق این هدف در کنار هم افزایی دیگر دستگاه ها، دور از انتظار نیست.
9927/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.