سید سعید آرام روز پنجشنبه در مراسم جشن انقلاب و بزرگداشت مقام زن در جمع خانواده بهزیستی در ساری اظهار کرد: بیش از 50 درصد کارکنان بهزیستی از بانوان بوده و همچنین بیش از 50 درصد از جامعه هدف ما هم از بانوان هستند.
وی افزود: بیش از 25 هزار زن سرپرست خانوار زیر پوشش بهزیستی هستند و بیش از 500 هزار نفر در مازندران از خدمات ما بهره می برند.
مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه از اصلی ترین فعالیت های بهزیستی در حوزه ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است، تصریح کرد: از سال 92 تا کنون تعداد مراکز اورژانس اجتماعی استان از 12 مرکز به 18 مرکز افزایش یافته و در سال 92 تعداد14 هزار تماس با مراکز اورژانس اجتماعی داشتیم و امسال به بیش از 40 هزار تماس رسید.
آرام با بیان اینکه سال 92 رشد طلاق در مازندران بسیار چشمگیر بود، خاطرنشان کرد: با برنامه هایی از سوی مرکز کاهش طلاق، در مسیر کاهش وقوع طلاق هستیم.
مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه بیش از 85 درصد کودکان در بدو تولد غربالگری شنوایی شدند، اظهار کرد: با شروع برنامه ششم مشاوره ژنتیک اجباری شد و 18 مرکز این خدمات را ارائه می دهند.
وی گفت: در همین مدت بیش از 12 هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف بهزیستی فراهم کردیم و زنان سرپرست خانوار بیشترین تسهیلات را دریافت کردند.
9927/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.