سمیه قاسمی طوسی با تاکید بر اینکه 30 درصد سهم مدیریت دولتی بانوان در استان مازندران محقق شود،تاکید کرد: به طور حتم با حضور بانوان شاهد تحولات خوبی در کشور خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سمیه قاسمی طوسی در آیین تجلیل از بانوان نمونه مازندران که صبح امروز در سالن مدیریت و برنامه ریزی استانداری مازندران برگزار شد اظهار کرد: امور بانوان و خانواده استانداری مازندران باور دارد که بانوان زینت مجالس هستند.

وی افزود: امور بانوان و خانواده استانداری مکانی است که بانوانی که دچار مشکل شده اند می توانند کمک و مساعدت امور بانوان را به خوبی احساس کنند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: از زمانی که این مسئولیت به من واگذار شده است ؛ موفق بوده ام و می توانم موفق تر نیز عمل کنم.

وی با بیان یکی از زمینه های مهم فعالیت اقتصادی زنان مشاغل خانگی است ،بر ضرورت ایجاد بازارچه برای عرضه محصولات خانگی تاکید کرد.

طوسی  با اشاره به نقش موثر زنان در جامعه ،خواستار شد تا زنان سرپرست خانوار و زنان روستایی از بیمه تامین اجتماعی و بیمه روستایی و عشایری بهره مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه 30 درصد سهم مدیریت دولتی بانوان در استان مازندران محقق شود،تاکید کرد: به طور حتم با حضور بانوان شاهد تحولات خوبی در کشور خواهیم بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.