به گزارش خبرنگار ایرنا ، در حالی نرخ هر قرص نان بربری در نانوایی های آزادپز مازندران از 10 هزار به 15 هزار ریال افزایش یافت که بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان هر گونه افزایش قیمت نان را غیر قانونی اعلام کرد.
بازرسی سازمان صنعت مازندران اعلام کرد که مردم در صورت مشاهده گرانی قیمت نان می توانند از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 و 135 از گرانفروشان شکایت کنند.
بر اساس آمارهای رسمی ، در مازندران پنج هزار و 100 نانوایی مجوز فعالیت دارند که یکهزار و 700 واحد از این تعداد آزادپز هستند.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران با خودسرانه توصیف کردن افزایش قیمت نان ، گفت : اگر چه مصوبه گران شدن قیمت نان داده شد ، ولی هنوز این نرخ به تایید استاندار مازندران به عنوان نماینده عالی دولت نرسیده است.
حسین اصغرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون اشاره به میزان افزایش نرخ نان در این استان برای خبازی های آزادپز ، افزود : چنانچه قیمت نان تغییر کند از طریق اطلاعیه به نانوایی ها و مردم ابلاغ می شود.
وی هرگونه افزایش خودسرانه قیمت نان را غیرقانونی اعلام کرد و اظهار داشت : گروههای بازرسی و نظارت استان در حال بررسی نانوایی های گرانفروش هستند و در صورت مشاهده پرونده این متخلفان به تعزیرات حکومتی ارسال می شود.
** عدم افزایش قیمت آرد
مدیر عامل شرکت غله و بازرگانی دولتی منطقه 2 کشور مستقر در مازندران هم گفت که قیمت آرد در این استان هیچ گونه افزایشی نداشته است.
سید محمد جعفری قیمت هر کیلوگرم آرد توزیعی برای نانوایی های آزادپز را 6 هزار و 500 تا 9 هزار ریال اعلام کر.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.