حجت الاسلام عبدی گفت: الگوهای مختلف حفاظت و حراست از منابع طبیعی در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام عبدی در جشنواره " انسان، هنر و طبیعت" در سالن ارشاد نکا افزود: میان انسان و طبیعت پیوندی ناگسستنی وجود دارد و باید این پیوند حفظ و به نسل های مختلف سپرده شود.

وی با بیان اینکه حفظ و حراست از منابع طبیعی امری بسیار مهم است؛ اظهار کرد: ائمه اطهار(ع) در روایات مختلف و خداوند در قرآن به حفظ و نگهداری از منابع طبیعی تاکید داتشه اند و باید این فرهنگ حفظ شود.

مسؤول نماینده ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری گفت: حفظ و نگهداری منابع طبیعی در گرو همکاری همه جانبه است و تنها با تعداد محدود نیروهای منابع طبیعی و همکاران این حوزه نمی‌توان به حفاظت و حراست کامل امیدوار بود.

حجت الاسلام عبدی افزود: همه مردم جامعه در قبال منابع طبیعی مسئول هستند و باید به عنوان نگهبان امین از این منابع حراست کنند.

وی یادآور شد: امروزه جوامع مختلف تحت تاثیر ریزگردها و مشکلات مختلف آب و هوایی قرار دارند؛ در حالی که می توان با فرهنگ سازی مانع از بروز بسیاری از این مشکلات شد.

مسؤول نماینده ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری گفت: فرهنگ سازی حفاظت و نگهداری از منابع طبیعی مهم ترین وظیفه ای است که برعهده داریم و باید در این بخش بیش از همیشه تلاش شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.