به گزارش خبرنگار ایرنا ، کاله آمل در ست اول و دوم با نتیجه 27 به 25 و 25 به 18 بر خاتم اردکان برتری یافت اما ست سوم را با نتیجه 25 به 21 به این تیم واگذار کرد.
شاگردان عطایی در تیم کاله در ست چهارم اختیار بازی را در دست گرفته و توانستند با حفظ فاصله و با نتیجه 25 به 19 بر حریف خود غلبه کرده تا بازی قبل از ست پنجم به نفع کاله پایان یابد.
کاله توانست با این برد در جمع چهار تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر والیبال کشور قرار بگیرد.
در بازی رفت این دو تیم که روز چهارشنبه یکم اسفند در یزد برگزار شد، کاله آمل توانست در زمین خاتم اردکان، با نتیجه 3 بر 2 پیروز شود.
کاله و خاتم اردکان با بازی امروز تاکنون 6 بار به مصاف یکدیگر رفتند که حاصل آن 5 پیروزی برای کاله و یک پیروزی برای خاتم اردکان بود و ان هم مربوط به دیدار دور رفت مرحله گروهی لیگ برتر در 21 آذر امسال در آمل بود که کاله را 3 بر 1 شکست داد.
شاگردان بهروز عطایی توانستند با برد امروز در جمع چهار تیم مرحله پایانی رقابت های لیگ برتر والیبال کشور قرار گیرند و با خیال راحت تر به مصاف تیم های پیش رو بروند.
کاله مازندران یکی از موفق ترین تیم های تاریخ والیبال ایران است که 2 قهرمانی والیبال ایران، یک نایب قهرمانی و دو مقام سومی ، یک قهرمانی در جام باشگاه های آسیا و حضور در جام باشگاه های جهان را در کارنامه خود دارد.
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.