محمد حسین صفار هرندی گفت: پیام قوی و قدرتمند پرده ریاکاری را از چهره قدرتمندان عالم کنار می زند .

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمد حسین صفار هرندی امروز در همایش " رسانه در گذر انقلاب" در ساری با اشاره به حقیقت نگاری شهید باغبانی شهید مدافع حرم مازندران اظهار کرد: علاوه بر تاثیر گذاری خون پاک شهید باغبانی تمثیل موفق او در منظومه جبهه مقاومت نیز تاثیر گذار بوده است.

وی افزود: گاهی وقت ها به واسطه سرعت در انتشار رسانه ای احتمال خطا و خلاء وجود دارد درحالی که کار امثال شهید آوینی و باغبانی، تاثیرگذار و ماندگار است زیرا تصور واقعی از مردمی که درگیر جنگ شدند، ارائه کرده است.

عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: رسانه ابزار ،پیام و پیام رسان است ،اگر در نبرد ابزار کم آوردیم می توانیم از  قدرت پیام بهره گیری کنیم.

صفار هرندی ادامه داد: در زمان رژیم پهلوی رسانه به معنای واقعی وجود نداشت اما پیام مردم به تنهایی رسانه قوی بود ضمن آنکه شبکه پیام رسان نیز وجود نداشت اما جریان روحانیت و وعاظ بهترین شبکه پیام رسان بوده اند.

وی به تقابل با دنیای غرب با ابزار گسترده و غیرقابل قیاس رسانه ای اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 300 شبکه رسانه ای به زبان فارسی علیه ایران اسلامی فعالیت می کند.

صفار هرندی با یادآوری اینکه در حال حاضر سامانه رسانه ای با قدرت گوگل در حال حکومت کردن در جهان است تصریح کرد: اخیرا 700 صفحه که منشأ پیام های انقلاب اسلامی بوده در فیس بوک مسدود کرده اند و عنوان شده در این صفحات، عربستان با جنایتکاران عالم مقایسه شده است.

وی به کارکردهای وسیع رسانه اشاره کرد و گفت: کارکرد رسانه ها آنچنان قوی است که پرده ریاکاری را از قدرتمندان عالم پایین می کشد و آنان را عریان در معرض و قضاوت مردم جهان قرار می دهد.

وی افزود: پیام رسانه گاهی آنقدر بلند است که دشمنان خدا را از اریکه استکبار پایین می کشد اما گاهی در همین کشور ما کسانی هستند که افتخار آنان عکس یادگاری گرفتن زیر پرچم مستکبرین است ،این افراد اهداف شوم دشمنان را نمی بینند اما اگر یک ضعف در سیستم ما ایجاد شود آن را بزرگ جلوه می دهند.

صفار هرندی با بیان اینکه همین افراد حتی تظاهرات میلیونی 22 بهمن را نمی بینند،ادامه داد: آنهایی که مدعی تبادل آزاد هستند، جسارت به پیامبران را در این فضا آزاد می دانند ولی پیام علیه منافقان را مسدود می کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.