به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، سید رحیم بخشی با بیان این که در تداوم راهبرد تدبیر اقتصادی استاندار مازنردان در قالب برنامه 100 روزه، پروژه احداث مرکز اصلاح نژاد دام با ظرفیت 15 هزار راس گوسفند در منطقه پشتکوه چهاردانگه شهرستان ساری با جدیت در حال پیگیری است، افزود: فاز اول این پروژه در 15 هکتار با اعتباری بالغ بر 630 میلیارد ریال تا پایان خرداد ماه 98 به بهره برداری خواهد رسید. ‎
وی با اشاره به اهمیت و ضرورت اصلاح نژاد دام و استفاده از فناوری ها و تکنولوژی های نوین در این راستا برای افزایش بازدهی تولیدات دامی، گفت که مرکز اصلاح نژاد از سوی شرکت سپیدان - کوثر در منطقه محروم پشتکوه چهاردانگه شهرستان ساری با جدیت در حال پیگیری است.
بخشی با اشاره به این که با پیگیری های مستمر به عمل آمده، مجوزهای لازم از جمله آب منطقه ای برای این منظور صادر شده است، افزود: طی 15 روز موافقت اصولی فاز نخست این پروژه با ظرفیت هفت هزار و 500 راس از سوی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و نظام دامپزشکی صادر شده است.
وی گفت: همچنین مقرر شد طی 15 روز موافقت اصولی فاز دوم بدون اخذ استعلام بر اساس استعلامات پیشین تا سقف 15 هزار راس صادر و واگذاری زمین تا سقف 40 هکتار با پیگیری جهاد کشاورزی استان و دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری انجام شود.
بخشی افزود که دام های مورد نیاز این مرکز همگی پیش خرید شده است.
1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.