به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود: باوجود تلاش دشمنان و جنگ روانی آنان، مردم طبق معمول در زمان حساس از انقلاب خود دفاع کردند و به خیابان‌ها آمدند.
وی تأکید کرد: نسل جدید و چهارم انقلاب، در این راهپیمایی حاضر شد و با آرمان‌های انقلاب بیعت کرد.
امام‌جمعه نوشهر ادامه داد: البته حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به این معنا نیست که از عملکرد برخی از مسئولان انتقاد ندارند.
مشایخ اظهار داشت: کاستی‌ها و کم‌کاری‌ها و بی‌برنامگی‌ها باید حل شود و همگان باید قدر این مردم را بدانند.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب نیز در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پیامی مهم صادر و ضمن توجه دادن به مشکلات، راه حل را نشان داد.
مشایخ افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه خود، هم دغدغه‌ها را برشمرد و هم راهکارها را بیان کرد و درواقع هم راه و هم چاه را نشان داد.
امام‌جمعهٔ نوشهر گفت: پاسخ ما به بیانیه ایشان نباید به نصب تابلو و برنوشته خلاصه شود بلکه باید عمل کنیم و انقلاب را به پیش ببریم.
وی با اشاره به در پیش بودن سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) که به روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است افزود: در همین نوشهر، 14 خانواده داریم که بانوی آن، همسر و فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده و دو شهید داده است و ما مدیون شهدا هستیم و اگر راه آنان را ادامه ندهیم در روز قیامت پاسخگو نخواهیم بود.
امام‌جمعهٔ نوشهر همچنین از 27 شهید سپاه پاسداران که در جادهٔ خاش به زاهدان براثر انفجار تروریستی به دیدار حق شتافتند تجلیل کرد.
7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.