هادی خنجری از افتتاح و کلنگ زنی بیش از 60 طرح در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح ها و پروژه ها با اعتبار بیش از 200 میلیارد تومانی افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش ایلنا، هادی خنجری یکشنبه در افتتاح پروژه های آب منطقه ای بهشهر اظهار کرد: تلاش برای خدمات رسانی به مردم از مهمترین وظایفی است که برعهده داریم و باید در این حوزه تلاش همه جانبه انجام شود.

وی با تاکید بر حفظ وحدت و انجام یادآور شد: در طول سال های مختلف انقلاب، با وحدت کلمه بر توطئه های دشمنان نائل شدیم و اکنون هم در ادامه انقلاب باید در این بخش فعال تر ظاهر شویم.

فرماندار بهشهر گفت: دشمن از اتحاد و وحدت ما هراس دارد و باید این وحدت کلمه را در بخش های مختلف رعایت کرده و با انسجام برای مقابله با دشمن وارد صحنه شویم.

خنجری گفت: باید در سنگر خدمت به مردم مجاهدانه تلاش کنیم و خالصانه به مردم خدمت کنیم و این مهم در دستور کار همه مسئولان باشد.

افتتاح ساختمان جدید اداری منابع آب بهشهر، نکا و گلوگاه، مرمت و بازسازی و لایروبی آب بندان امیرآباد و بهره برداری از اجرای زهکشی شبکه آبیاری روستای قره تپه و شهیدآباد از طرح های افتتاحیه امروز بود که با اعتبار 54 میلیارد ریال افتتاح شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.