به گزارش خبرنگار ایرنا ، قاسم احمدی لاشکی روز دوشنبه در اجتماع راهپیمایان 22 بهمن شهرستان چالوس افزود : ایادی استکبار غرب با گذشت چهار دهه از شکل گیری انقلاب اسلامی و با بهره گیری از همه ظرفیت ها بویژه شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی درصدد مایوس کردن مردم و براندازی نظام اسلامی بوده اما نتوانست به اهداف واهی و شومش دست یابد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : رئیس جمهوری آمریکا و دیگر همدستانش از ماهها پیش تصور می کردند که ایران شاهد حضور مردم در جشن چهل ساله انقلاب نخواهد بود اما به کوری چشم دشمن ، امروز ملت غیور ایران پرشورتر از سال گذشته حماسه آفریدند و در این جشن ملی شرکت کردند
احمدی لاشکی در ادامه به دستاوردهای چهاردهه انقلاب اشاره کرد و ادامه داد : با وجود همه دشمنی ها، ایران اسلامی به برکت انقلاب طی گام های بلندی در جهت توسعه برداشته است.
وی اظهار داشت: عده ای با رفتارهای فریبکارانه و فرافکنی با استفاده از ظرفیت های فضاهای شبه رسانه ای می خواهند دستاوردهای انقلاب را برای مردم ضعیف جلوه دهند .
نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت : بی انصافی و کم مهری است که عده ای با دادن آدرس غلط به مردم و فرافکنی بنوعی دستاوردهای این انقلاب را نادیده می گیرند .
احمدی لاشکی افزود : بر همه مسئولان و دست اندرکاران نظام اسلامی وظیفه و تکلیف است بدرستی دستاوردهای این انقلاب را برای مردم تبیین و تفسیر کنند .
وی تاکید کرد که باید به مردم گفته شود توسعه جهانی حدود سه قرن است که در دنیا رخ داده است چرا این همه رشد و توسعه طی چهاردهه پیروزی انقلاب اسلامی در کشور شکل پیدا کرده است.
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت : با همه موانع و سنگ اندازی دشمن پیش پای انقلاب اسلامی نظیر تحمیل 8 سال جنگ ، توطئه ، تهدید و تحریم های ظالمانه با رهبری هدایتگرایانه و هوشمندانه انقلاب اسلامی روز به روز ایران اسلامی در حال پیشرفت بوده و به اقتدار ایران اسلامی افزوده می شود.
/1602/7078/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.