به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری روز دوشنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهرستان نوشهر با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال اظهار داشت: این حضور بی نظیر ملت ایران بیانگر استمرار راه شهدا و امام راحل است که برگرفته از ایده های اهل بیت و فرهنگ عاشورایی می باشد.
وی تصریح کرد: ملت انقلابی ایران اسلامی در 40 سال به دنیا نشان داد که بدون وابستگی به امریکا و اروپا و قدرت های بزرگ در مقابله با دشمن انقلاب با صلابت راه خود را ظهور منجی عالم بشریت طی خواهد کرد.
وی ادامه داد: در این مسیر پر افتخار با پیروی از رهبری و اعتماد به سرمایه های داخلی و اجرای اقتصاد مقاومتی هر روز بر اقتدار انقلاب اسلامی خواهیم افزود.
رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه قم با اشاره به شکست های متعدد دشمنان از انقلاب اسلامی گفت: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون حدود 80 بار توطئه دولتمردان امریکا در برابر مردم انقلابی با شکست مواجه شده است.
وی افزود: پیروزی ملتی که به خدا توکل کرده و تقوا پیشه می کند پیروزی است و این وعده الهی است.
او تاکید کرد: دولتمردان و مسئولان باید بدانند این ملت همچون چهل سال گذشته محکم در مقابل دشمنان ایستاده و دست در برابر آنها دراز نمی کند و از مسئولان خود نیز ادامه حرکت انقلاب را خواستار است.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای خوانده شد که با تکبیر مردم انقلابی هر بخش آن مورد تائید قرار گرفت.
1295/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.