به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود: امسال دشمن می‌بیند که به قول شهید بهشتی، مردم مثل شیشه‌اند و هرچه خردتر شوند برنده‌تر می‌گردند.
وی تأکید کرد: راهپیماییِ امسال، عشق مردم را به نظام و انقلاب نشان می‌دهد و لبیک نسل چهارم به آرمان‌های انقلاب است.
امام‌جمعه نوشهر ادامه داد: البته حمایت مردم از انقلاب، پیامی هم به مسئولان دارد و آن این است که بیشتر به فکر حل مشکلات مردم باشید و از آمریکا ببُرید.
مشایخ با برشمردن پیشرفت‌های مادی و معنوی ایران پس از انقلاب اظهار داشت: ایران کنونی علاوه بر پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی و فنی در مسائل معنوی نیز ترقی کرده است.
وی گفت: برگزاری باشکوه آیین‌هایی همچون دعای عرفه و معنویتِ این‌ چنینی قبل از انقلاب نبود و به برکت انقلاب پدید آمد.
امام جمعه نوشهر با اشاره به راه‌اندازی کانال مالی اروپا برای دور زدن تحریم‌های آمریکا بر ضد ایران، افزود: آمریکا 9 ماه قبل از برجام خارج شد و اروپا هم وقت‌کشی می‌کرد و می‌گفت که نمی‌تواند با آمریکا طرف شود.
وی ادامه داد: عاقبت پس از مدت‌ها اتلاف زمان، کانال ویژهٔ مالی ایجاد شد تا ایران جنس بفروشد و دارو و غذا تحویل بگیرد، درحالی‌که دارو و غذا جزء تحریم‌ها نبود.
مشایخ گفت: مقامات اروپا اکنون حتی پاسخ مقامات ایران را نمی‌دهند و تازه شرط کرده‌اند که ایران باید به برجام پایبند باشد.
وی افزود: تصویب اف‌ای‌تی‌اف و مذاکره در موضوعاتی همچون برنامهٔ موشکی ایران و حقوق بشر از دیگر خواسته ‌های اروپاییان است.
امام‌جمعهٔ نوشهر یادآور شد: تکلیف ما با آمریکای استعماری و اروپای روباه‌صفت معلوم است اما امان از کسانی که در داخل به آنان امید می‌بندند.
/7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.