نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مدیران شهری مطالبات مردم را جدی بگیرند.

آیت الله نورالله طبرسی در آیین گشایش اولین تونل شهری مازندران که صبح امروز در ساری برگزار شد با بیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی احداث این پروژه عظیم نشان از همت و تلاش مدیریت شهری است،اظهار داشت: مدیران و شهرداران دیگر بدانند که با دست خالی و تلاش بی وقفه می توان کارهای بزرگ انجام داد.

وی خطاب به مدیران شهری گفت: مطالبات مردم را جدی بگیرید ، عده ای از طلبکاران برای دریافت طلب به ما مراجعه می کنند ،پرداخت بدهی طلبکاران در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: این را بدانید که دستان پینه بسته کارگران این پروژه عظمیم را به پایان رساند ،بنابراین ضرورت دارد در آغاز سال نو با پرداخت به موقع دستمزد ،کارگران خدوم شهرداری را راضی نگه دارید.

وی خطاب به نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه هاب فرهنگی،اجتماعی و عمرانی که برای استان ها تخیصص داده می شود تقسیم عادلانه صورت گیرد ،ضمن اینکه برای پروژه های بزرگ هم اعتبار بیشتر در نظر گرفته شود.

آیت الله طبرسی بااشاره به رونمایی 12 جلد کتاب انقلاب مازندران در ساری این اقدام را ارزشمند دانست و گفت که اگر چه کتب زیادی در حوزه دفاع مقدس تالیف شده است اما تالیف این تعداد کتاب که نشان از فداکاری های مردم استان دارد جای بسی خوشحالی است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.