به گزارش خبرنگار ایرنا ، این طرح ها شامل 4باب مسکن مددجوی کمیته بهزیستی و کمیته امداد ، طرح اشتغال زایی کافه تلخ ، آبرسانی روستای المشیر ، خانه مسافر بام کوتنا و خانه عالم بوده است.
2 واحد مسکونی خانواده دارای 2 معلول در روستاهای باغ دشت و گل افشان به بهره برداری رسید که برای هر یک از این واحدها 18 میلیون تومان اعتبارات دولتی بلاعوض و 18 میلیون تومان تسهیلات وام مسکن صرف شده است .
2 مسکن مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره ) هم در این شهرستان در روستاهای نوکلا و ساروکلا به بهره برداری رسید که برای هر یک از این مسکن ها از سوی کمیته امداد 15 میلیون تومان کمک بلاعوض و از سوی بنیاد مسکن 18 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است .
کافه تلخ مددجوی بهزیستی با 20 میلیون تومان تسهیلات به بهره برداری رسید .
در سال جاری از سوی بهزیستی شهرستان قائمشهر مبلغ 2 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی به معلولان و زنان سرپرست خانوار بهزیستی پرداخت شد که با این میزان پرداختی ها برای 120 نفر شغل ایجاد شده است .
آبرسانی روستای المشیر دیگر طرح در شهرستان قائمشهر بود که به بهره برداری رسید . این طرح با 6 کیلومتر و هزینه ای بالغ بر 700 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است .
خانه عالم هم با 80 متر زیربنا و هزینه 140 میلیون تومان و خانه مسافربام کوتنا هم با هزینه 90 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.