به گزارش خبرنگار ایرنا ، این اسناد شامل 129 هزار مترمربع و به ارزش 375 میلیارد ریال بوده است که امروز چهارشنبه به متقاضیان این اسناد در بهشهر واگذار شد.
واگذاری املاک علوی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری از سال 92 در کشور در حال اجراست وتاکنون حدود 70 هزار فقره سند در کشور صادر شده است.
هدف از واگذاری املاک بنیاد علوی خدمت به محرومان جامعه عنوان شد و با آغاز واگذاری اسناد املاک علوی در استان مازندران، تاکنون 8 هزار و 300 فقره سند بنیاد علوی در استان به مردم واگذار شده است.
محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در آیین واگذاری این اسناد که در مسجد قائم پایین شهرستان بهشهر برگزار شد، اظهار داشت: 700 فقره سند واگذار شده به مردم شریف بهشهر، شامل 129 هزار متر مربع و به ارزش 375 میلیارد ریال است.
وی با اعلام اینکه سهم قرارداد واگذاری برای صدور اسناد مالکیت زمین های بنیاد علوی به مردم بهشهر برای سال جاری به تعداد 700 فقره اجرایی شده و تلاش داریم تا تعداد دیگری از زمین های بنیاد را به مردم واجد شرایط واگذار کنیم.
در قالب واگذاری املاک علوی در استان مازندران، از سال 94 تاکنون 8 هزار و 300 فقره املاک علوی به مساحت یک میلیون و 144 هزار و 161 متر مربع در شهرهای بهشهر، نوشهر، قائمشهر، آمل، میاندرود، بابلسر، فریدونکنار، رامسر و بهنمیر به صورت رایگان به متقاضیان در استان مازندران در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در نظام اسلامی واگذار شده است.
/ 7332/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.