به گزارش ایرنا، سردار غلامحسین غیب‌پرور، عصر دوشنبه در یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم مازندران در مصلای ایت الله جباری(ره) بهشهر افزود: برگزاری یادواره شهدای ورزشکار نشان داد که هرگاه سخن از دفاع وطن و انقلاب باشد؛ اقشار مختنلف مردم در صحنه حاضر و برای دفاع از انقلاب و سرزمین و اسلام آماده اند و پهلوانی خود را در دفاع از وطن و در رزم گاه به عمل می آورند.
وی افزود: خداوند بواسطه اسلام، به ما عزت و بزرگی داده است و شهدا با خون سرخ شان، اهل بیت(ع) را سرافراز، زهرای مرضیه(س) را شاد و اسلام را نصرت و یاری کردند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب و از سراغاز جوشش انقلاب به رهبری امام راحل دشمنی اش را آغاز کرد؛ یادآور شد: این دشمنی ها برای امروز و دیروز نیست و چهل سال در جنگ با دشمن هستیم و دشمنی های مختلف بر ما تحمیل شده است.
غیب پرور گفت: توطئه، ترور، محاصره، جنگ، تحریم و موارد مختلف دیگر از دشمنی های مختلف دشمنان در طول انقلاب بوده است و این دشمنی ها هم امروز و فردا و بعد از دهه فجر کنار گذاشته نمی شود و این دشمنی ها همچنان ادامه دارد.
وی افزود:رمز پیروزی ما، ماندن در خط اسلام ناب محمدی، شهدا و رهبری است و باید با الگوبرداری از زندگی فاطمه زهرا(س) ولایتمداری و دفاع از رهبری را بیاموزیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در شرایط فعلی، مهمترین راه عاقبت بخیری، ماندن در راه و مسیر انقلاب با وجود همه مشکلات است و سخن گفتن از زبان امید از جمله موارد مهمی است که باید رعایت شده و امید در جامعه تزریق شود.
در این یادواره از تمبر یادبود شهید ورزشکار مدافع حرم، شهید ' سید سجاد خلیلی' اولین شهید مدافع حرم شهرستان بهشهر رونمایی و از خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای ورزشکار مازندران تجلیل شد.
/1899/ 7332
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.