مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت: لازمه توسعه یافتگی، افزایش مهارت آموزی است و باید با رونق اشتغال جدید برای توسعه کسب و کار تلاش شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید حسین درویشی روز یکشنبه در افتتاح کارگاه تاسیسات سرد کننده نکا افزود: چهلمین سالگرد پیروزی و طلوع اسلام و خواستگاه ارزش های انقلاب اسلامی و آغاز عید با نعمت ولابت است و باید قدردان این نعمت باشیم.

وی بیان داشت: یکی از وظایف مهم سازمان فنی و حرفه ای، تربیت نیروی انسانی ماهر است تا در توسعه و ایجاد اشتغال تلاش کنند.

در سال 96در راستای تربیت نیروی ماهر براساس امایش سرزمینی تلاش فراوانی انجام و پیشرفت های مناسبی ایجاد شد.

درویشی گفت: تلاش برای توسعه آموزش های فتی و حرفه ای در جامعه از جمله برنامه های مهم بود که در بین روستاییان، دانشگاهیان، سرباز وظیفه، زندان و گروههای مختلف مردان و زنان نهادینه و اجرایی شد.

وی ادامه داد: کارگاه تاسیسات سردکننده در نکا هم با توجه به نیاز شهرستان در بخش لوازم سردکننده، پکیج، کولر و اسپلیت در دستور کار قرار گرفت و امروز به بهره برداری رسید

مدیر کل فنی و حرفه ای مازندران با اعلام اینکه تعمیرکارماهر در این بخش در شهرستان نکا نداشتیم؛ یادآور شد: کالا و خدمات پس ازفروش در این بخش،باید از شهر های دیگر بود که امیدواریم با ایجاد این کارکاه، توسعه لازم ایحاد شود.

درویشی گفت: باید تلاش شود تا این آموزش در بین مردم و در روستاها و دانشگاها رفته و با استمرار آن در کسب و کار جدید و رونق اشتغال وارد و سفیر خوبی برای دولت و سازمان باشیم.

مدیر مرکز فتی و حرفه ای شهید رجایی نکا هم در سخنانی اظهار کرد: کسب مهارت در جامعه و افزایش کسب و کار مهارتی از جمله اهداف مهم ما در این بخش است.

مسلم رضایی گفت: با ایجاد و راه اندازی کارگاه تاسیسات سردکننده در نکا  29حرفه جدید راه اندازی می شود و شاهد کسب و کار فراوان خواهیم بود.

وی افزود: کارگاه تاسیسات سردکننده در نکا امروز با اعتبار 250 میلیون تومانی راه اندازی و افتتاح شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.