حجت الاسلام یوسف یوسف پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه در برگزاری این برنامه ها تلاش برای شناساندن دستاوردهای انقلاب به مردم است، افزود: بمناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برای اجرای برنامه های برای این منظور از ماهها قبل 18 کارگروه فرهنگی و اجرایی در استان مازندران تشکیل شد.
وی ادامه داد:دستگاههای اجرایی عضو این کارگروهها از ماهها قبل هدفگذاری برای اجرای این برنامه ها را در دستور کار خود قرار دادند تا برنامه ها هرچه باشکوهتر بمنظور معرفی دستاوردهای چهل ساله انقلاب برگزار شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه برنامه های امسال دهه فجر که همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با شعار محوری 'افتخار به گذشته ، امید به آینده ' آغاز شده است ، گفت : براساس برنامه ریزی انجام شده از سوی کارگروههای ستاد هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این برنامه ها در 22 شهرستان مازندران برگزار می شود.
وی همایش پیاده روی خانوادگی ، حضور در گلزارهای شهدا ، برپایی نمایشگاههای هنرهای تجسمی ، خوشنویسی ، سفالگری ، عکس و فیلم ، دستاوردهای انقلاب ، دستاوردهای زنان سرپرست خانوار ، برگزاری همایش های نقش زنان در شکل گیری انقلاب اسلامی ، 40 سال انقلاب و مسجد را از جمله برنامه هایی که در این ایام برگزار می شود ، عنوان کرد .
حجت الاسلام یوسف پور همچنین از برگزاری مسابقات و جشنواره های ورزشی ، نواختن زنگ انقلاب ، برنامه 10 شب 10 مسجد ، برپایی چادرهای سلامت و تندرستی ، دیدار با خانواده شهدا ، اعزام اردوهای جهادی به مناطق محروم را از دیگر برنامه ها که قرار است در این ایام در مازندران اجرا شود، نام برد.
وی ادامه داد : در تدوین برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در مازندران سعی شده با اعمال تنوع و در نظر گرفتن برنامه هایی برای تمامی رده های سنی ، نسل نوجوان و جوان را با دستاوردهای چهل ساله این انقلاب آشنا بکنیم .
رئیس ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در مازندران تاکید کرد : در برنامه ریزی این ایام بسیاری از نهادها و دستگاههای اجرایی استان پای کار بودند تا به درستی و شفاف دستاوردهای چهل ساله انقلاب به مردم عرضه شود تا آنها از خدمات صورت گرفته ، آگاهی یابند.
وی گل سر سبد اطلاع رسانی در زمینه دستاوردهای انقلاب اسلامی را برگزاری نمایشگاههای متعدد دستاوردهای چهل ساله انقلاب برشمرد و ادامه داد : در تمامی شهرستان های استان این نمایشگاه با حضور دستگاههای اجرایی برپا شده است تا مردم از نزدیک با آنچه که در این سالها انجام شد مطلع شوند .
در دهه فجر امسال همچنین بیشتر از 700 طرح عمرانی و خدماتی در مازندران به بهره برداری می رسد .
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.