به گزارش ایرنا، همزمان با چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، روز شنبه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب با عنوان 'چهل چراغ ' انقلاب در بهشهر گشایش یافت و اغاز به کار کرد.
این نمایشگاه با هدف شناساندن ظرفیت های مختلف انقلاب و دستاوردهای چهار دهه گذشته به همت دستگاههای مختلف اجرایی در مصلای بزرگ شهرستان بهشهر بازگشایی و تا 22 بهمن ماه همه روزه از 9 صبح تا 8 شب برپاست.
فرماندار بهشهر روز شنبه در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در گفت و گو با ایرنا افزود: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، بستری برای تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف فرهنگی، عمرانی، کشاورزی، علمی، زیر ساختی و اقتصادی است و باید این عملکردهای نظام برای مردم تبیین شود.
هادی خنجری افزود: انقلاب اسلامی ایران، در طول چهار دهه با توطئه های دشمنان مواجه بوده است اما ملت ما با هوشیاری و بیداری و حفظ ارزش ها به دستاوردهای بزرگی دست یافته و نشان دادند که در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به قله های رفیع علمی و فرهنگی و اقتصادی خواهند رسید.
وی گفت: ایران اسلامی در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب در بخش های مختلف پیشرفت های خوبی داشته است و امروز شاهد بالندگی همه جانبه این نظام هستیم و باید این دستاوردها اطلاع رسانی شود.
نمایشگاه دستاوردهای انقلاب بهشهر با عنوان ' چهل چراغ' در 40 غرفه و با هدف شناساندن ظرفیت های مختلف انقلاب و دستاوردهای چهار دهه گذشته به همت دستگاههای مختلف اجرایی در مصلای بزرگ شهرستان بهشهر بازگشایی و تا 22 بهمن ماه همه روزه از 9 صبح تا 8 شب برپاست.
/ 7332/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.