به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود: نباید با دیدن برخی چیزها و شنیدن بعضی حرف‌ها ناامید شویم.
وی تأکید کرد: مهم‌ترین تأثیر انقلاب، حاکمیت اسلام در ایران با حمایت مردم بود و امام راحل نیز به پشتیبانی مردم، در سخنرانی 12 بهمن 1357 خود در بهشت‌زهرا گفت که توی دهن دولت بختیار می‌زند.
امام‌جمعه نوشهر ادامه داد: رسیدن انقلاب به 40 سالگی شبیه معجزه است زیرا با این ‌همه دشمنی خارجی و نفوذی‌های داخلی، این انقلاب همچنان پابرجا مانده است.
مشایخ اظهار داشت: دشمن در این چند دهه از جنگ نظامی نتیجه نگرفت و از جنگ اقتصادی نیز به نتیجه مطلوب نرسید و الآن به جنگ روانی روی آورده است.
وی گفت: اگر هشیار باشیم دشمن در جنگ روانی نیز موفق نمی‌شود و باید بدانیم که اگر حرف آخر را رهبر بزند ما همگی از بحران عبور می‌کنیم.
وی تصریح کرد: این انقلاب دو ویژگی دینی و مردمی دارد و در طول 40 سال که از آن گذشته است، مردم در صحنه بودند ولی حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال اهمیت بیشتری از سال‌های قبل دارد.
امام‌جمعهٔ نوشهر بیان کرد: حضور گسترده در راهپیمایی امسال نشان‌دهنده بصیرت مردم و باعث شادی قلب امام زمان، عجل الله تعالی فرجه الشریف، است.
مشایخ افزود: آمریکا فرعون زمان است و وزیر خارجه‌اش با وقاحت گفته است که اگر مردم ایران می‌خواهند غذا گیرشان بیاید باید به حرف ما گوش دهند.
7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.