استاندار مازندران اعلام کرد که برای تکمیل پروژه های عمرانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حدود 10 هزار و 410 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.
احمد حسین زادگان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: از پروژه های عمرانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 76 پروژه در حوزه اشتغالزایی است که برای بهره برداری از آنها یکهزار و 970 میلیارد ریال اعتبار صرف شد.
وی ادامه داد: با بهره برداری واحدهای اشتغالزا در این استان برای یکهزار نفر ایجاد اشتغال شد.
نمایندگان عالی دولت در مازندران طرح های آماده افتتاح در حوزه عمرانی و زیرساختی را 66 مورد با اعتباری بالغ بر 6 هزار و 190میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: همچنین 91 طرح حوزه کشاورزی نیز با اعتباری حدود یک هزار و 200 میلیارد ریال افتتاح می شود که برای 700 نفر در حوزه کشاورزی ایجاد اشتغال خواهد کرد.
حسین زادگان با اعلام این که در دهه فجر یکهزار و 355 واحد مسکونی مهر هم در مازندران بهره برداری می شود، افزود که بیمارستان 220 تختخوانی بهشهر هم از جمله طرح هایی است که افتتاح خواهد شد.
در مجموع در سال جاری یک هزار و 300 پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی ورزشی در مازندران با اعتباری افزون بر 50 هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید و به طور مستقیم برای 2 هزار نفر ایجاد اشتغال شد.
نرخ بیکاری در مازندران طبق آخرین آمار حدود 9.8 درصد از سوی مرکز امار ایران اعلام شد.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.