به گزارش خبرنگار ایرنا ، عبدالصمد صفرنژاد روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر افزود: با بهره برداری از این تعداد پروژه در شهرستان برای 55 نفر اشتغالزایی شده است.
وی گفت: افتتاح هتل سه ستاره با 25 میلیارد تومان، بازسازی ورزشگاه شهدای نوشهر با 12 میلیارد تومان، احداث 3 طرح پرورش ماهی با 16 میلیارد تومان و توسعه و اصلاح شبکه برق با 4 میلیارد و 900 میلیون از مهمترین طرح های قابل افتتاح در دهه فجر امسال است.
او افزود: همچنین در این ایام، عملیات اجرایی 2 پروژه با اعتبار 5 میلیارد و 213 میلیون ریال و اشتغالزایی 10 نفر در شهرستان آغاز می شود.
فرماندار نوشهر با اشاره به اعتبار 47 میلیارد تومانی عمرانی امسال گفت: اعتبارات امسال بیشتر اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان در نظر گرفته شد.
وی افزود: امسال پنج میلیارد و 427 میلیون تومان تسهیلات برای توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی جذب شد که با اختصاص این میزان اعتبار برای 41 طرح ، 125 نفر در سال در سطح این شهرستان مشغول به کار شدند.
صفرنژاد گفت: امسال هم از محل پرداخت یارانه تسهیلات 867 میلیون تومان برای 20 طرح و با اشتغالزایی 21 نفر و یک میلیارد تومان نیز برای 32 طرح مشاغل خانگی شهرستان با اشتغال 84 جذب شد.
وی با اشاره به آزاد سازی 38 کیلومتر از 56 کیلومتر از سواحل شهرستان افزود: از این میزان 21 کیلومتر از این سواحل در یکسال گذشته آزاد سازی شده است و آزاد سازی مابقی سواحل نیز با جدیت در حال انجام است.
برنامه های دهه مبارک فجر از دوازدهم تا 22 بهمن ماه هر سال در سطح کشور اجرا می شود و در این شهرستان نیز علاوه بر افتتاح این پروژه ها برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی نیز با حضور اقشار مختلف مردم اجرا می شود.
شهرستان نوشهر با جمعیتی دستکم 130 هزار نفر درغرب مازندران هر هفته به جز ایام تابستان و عید، پذیرای 400 هزار نفر گردشگر است.
/1295/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.