به گزارش خبرنگار ایرنا ، جواد اصلانی روز پنجشنبه در نشستی با خبرنگاران به مناسبت دهه فجر در فرمانداری این شهر افزود : برای بهره برداری از این تعداد طرح ها حدود 12 میلیارد و 85 میلیون تومان از منابع ملی ، استانی و مشارکت دهیاران این شهرستان هزینه شده است.
وی تولید گل و گیاه در قالب طرح خود اشتغالی در تعدادی از روستاهای بخش مرکزی عباس آباد و کلارآباد روکش آسفالت راه روستایی ، پل سردار شهید تهرانی مقدم ، 2 باب واحد مدد جویی ، اصلاح و احداث شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط ، اصلاح و احداث پست توزیع برق و فضای ورزشی را از جمله این طرح ها معرفی کرد .
این مسئول میزان اعتبار پیش بینی شده برای آغاز عملیات اجرایی چند طرح در دهه فجر را یک میلیارد و 150 میلیون تومان اعلام کرد و گفت : این اعتبار از محل مشارکت های مردمی و خیران تامین می شود که در بخش آموزشی و نیز ساخت واحدهای مددجویان در نظر گرفته شده است.
فرماندار عباس آباد همچنین گفت : دراین ایام حدود 90 برنامه فرهنگی ، ورزشی ، بهداشتی و آموزشی با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب در نظر گرفته شده است.
اصلانی ، برگزاری مسابقات دوچرخه سواری ، نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی تولید داخلی ، رژه موتور سواری و خودرویی ، دیدار با ائمه جمعه ، نواختن زنگ انقلاب ، برپایی نمایشگاه دستاوردهای 40 سال انقلاب اسلامی ، نشست بصیرتی و دستاودرهای انقلاب ، دیدار چهره به چهره فرماندار ، مدیران ادارات و نهادها با شهروندان ، شرکت بسیجیان ، مسئولان در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه و وزیت رایگان بیماران ، همایش بزرگ شعر دانشی آموزی انقلاب ، همایش منادیان توحید و اذان دانش آموزی ، تجلیل از برترین های کنکور 97 را از جمله برنامه های فرهنگی ، ورزشی ، اجتماعی و بهداشتی در ایام دهه فجر در این شهرستان نام برد.
عباس آباد با برخورداری از 53 هزار نفر جمعیت، دارای سه شهر و نیز 43 روستا درغرب مازندران قرار دارد.
7078 /1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.