سید محمد نظری از بهره برداری از 35 پروژه راه و شهرسازی در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید محمد نظری به بهره برداری از پروژه های عمرانی این اداره کل در ایام دهه فجر اشاره و اظهار داشت : از این رو این اداره کل در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که فرصت مغتمی است جهت تجدید بیعت و میثاق با خون شهدا و ایثارگران انقلاب و مقام معظم رهبری توانست بیش از 1355 واحد مسکن مهر و 35 پروژه در حوزه ساخت و توسعه راهها ، فنی و اجرایی و ساختمانهای دولتی با اعتباری بالغ بر 1176 میلیارد ریال به بهره برداری برساند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در خصوص پروژه های راهسازی این اداره کل عنوان نمود : تکمیل شبکه راهها در شتاب بخشیدن به توسعه موثر بوده و سرمایه گذاری در این زمینه از جمله سرمایه گذاری زیربنایی محسوب می شود. از این رو این اداره کل در این ایام  4 پروژه در حوزه ساخت و توسعه راهها از جمله احداث پل پنبه چوله ساری – تعریض و بهسازی حسین آباد – طوسکلا – بهسازی و تعریض راه روستایی به شهرک گهرباران – میاندرود و بهسازی و تعریض راه دسترسی به شهرک صنعتی بابلسر  را با اعتباری بالغ بر 87 میلیارد ریال به بهره برداری برساند .

مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص پروژه های افتتاحی در بخش راه روستایی یاد آور شد : مازندران با توجه به نوع اقلیم و شرایط توپوگرافی وبه طبع تنوع فراورده های کشاورزی ، مسئله راههای مناسب روستایی به منظور حمل ونقل هرچه سریعتر ، آسانتر و در عین حال ارزانترین فرآورده ها به بازار مصرف یکی از اصلی ترین دغدغه های ذهنی مسئولین محترم استان بوده ، لذا این اداره کل از سال گذشته با مشارکت خوب روستاییان توانست عملیات بهسازی و آسفالت راههای روستایی این استان را به طور گسترده در دستور کار خود قرار دهد ، تاجایی که بر اساس ارزیابی صورت گرفته جزو  استانهای برتر در سطح کشور گردید.

وی اضافه نمود : از این رو در ایام الله دهه مبارک فجر امسال بیش از نیمی از پروژه های افتتاحی این اداره کل در حوزه راه روستایی با همدلی ، حمایت و مشارکت عظیم روستاییان همراه بوده که این مهم نشان از اعتماد و اطمینان این عزیزان به خدمتگزارانشان در مجموعه راه و شهرسازی دارد.

 نظری خاطر نشان ساخت : 28 پروژه در قالب احداث یک دستگاه پل ( بسنده عباس آباد ) و بهسازی و آسفالت راه های روستایی به طول 38 کیلومتر و با صرف اعتباری بالغ بر 109 میلیارد ریال از جمله پروژه های افتتاحی این اداره کل در حوزه راه روستایی است.

وی بهسازی و آسفالت راه روستایی کریکلا - ازارسی (بابل )، آسفالت راه روستایی انگوران(چالوس) ، آسفالت راه روستایی لوط (آمل)، آسفالت راه روستایی سعید آباد-عقیه خیل(ساری) ، آسفالت راه روستایی کنت (بهشهر)، آسفالت راه روستایی دوراب شوراب(نکا) ، آسفالت راه روستایی فولاد کلا (بابل) ، آسفالت راه روستایی الیت(چالوس) ، آسفالت راه روستایی حمزه ده سفلی شهرستان نوشهر از جمله پروژه های شاخص در حوزه راه روستایی می باشد که انشااله در ایام الله دهه فجر بهره برداری و مورد استفاده روستاییان قرار خواهد گرفت .

مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطرنشان ساخت : در حوزه مدیریت فنی و اجرایی نیز دو پروژه  را با اعتباری بالغ بر  508 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که احداث بیمارستان 220 تختخوابی خاتم الانبیاء بهشهر و ساختمان بخشداری لاله آباد واقع در شهرستان ساری از جمله این پروژه ها می باشد .

وی به پروژه های افتتاحی در بخش مسکن اشاره و اظهار داشت : یکی از نیازهای مهم برای کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه ایجاد یک سیستم کارآمد شهری در تمامی ابعاد بوده که در این میان نقش مسکن به عنوان سرپناه برای هر انسانی در این جوامع می تواند نقش تعیین کننده ای داشته باشد. وی یادآور شد : انشا الله در این ایام بیش از 1355 واحد مسکن مهر در مازندران با اعتباری بالغ بر 471 میلیارد ریال در شهرستانهای  آمل ، بابل ، بهشهر ، تنکابن ، قائم شهر ، نور و بابلسر به بهره برداری می رسد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.