به گزارش خبرنگار ایرنا، این حادثه در روستای درزیکلای آخوندی بابل رخ داد و قربانی مرد میانسال 56 ساله بود که در دم جان باخت.
سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی بابل به خبرنگار ایرنا گفت که حادثه در جاده شهید صالحی بالا درزیکلا آخوندی رخ داد و بلافاصله هم تکنسین های پایگاه گتاپ به محل حادثه اعزام شدند.
مهدی غلام نیاء روشن افزود: در این حادثه موتورسوار به علت شدت جراحات و خون ریزی فاقد علائم حیاتی بود و تلاش های تکنسین های اورژانس برای احیا ثمری نداشت.
وی گفت: با این حال فرد حادثه دیده به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل‌ شد که متاسفانه تلاش های کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.
جاده شهید صالحی بابل در مسیر بابل به بندپی شرقی تا دهه 80 یکی از جاده های پرخطر در استان مازندران محسوب می شد که سالانه چندین نفر از اهالی منطقه، عابران و مسافران را به کام مرگ می برد تا آنجا که تنها در مرداد ماه سال 86 علاوه بر تصادفات پی در پی در این جاده ، تنها در روستای درزیکلای آخوندی پنج مورد تصادف منجر به فوت آن هم در یک نقطه رخ داده بود که بسیاری از اهالی منطقه را به طور جدی نگران کرده بود.
پیگیری های متعددی برای رفع مشکل تصادف از سوی رسانه ها ، شورای روستاها و بخش منطقه و بسیاری از دلسوزان منطقه رخ داده است اما در نهایت اداره راه و ترابری وقت تصمیم گرفت که با تعریض خیابان به دو بانده کردن جاده و نصب گاردریل اقدام کند که این اقدام از تعداد و شدت تصادفات در چند سال اخیر کاسته است.
7328/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.