مدیر عامل دهکده نیاوران مازندران از برگزاری نمایشگاه نفت،گاز و پتروشیمی در مازندران خبر داد.

رضا سیا منصوری صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت،گاز و پتروشیمی در مازندران خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه برای نخستین بار از 30 بهمن تا 3 اسفند در مازندران برگزار می شود.

وی افزود: کشورهای روسیه،قرقیزستان،قزاقزستان،اسلووکی و آذربایجان در این نمایشگاه شرکت می کنند.

مدیر عامل دهکده نیاوران مازندران گفت:  120 غرفه برای این نمایشگاه پیش بینی شده است که 50 غرفه برای حضور خارجی ها و 70 غرفه برای حضور شرکت های داخلی در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند .

منصوری افزود: در این نمایشگاه علاوه بر نمایش دستاوردهای صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی کنفرانس های مختلف نیز برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری دومین نمایشگاه خودرو با حضور تولیدکنندگان  داخلی از 16تا19بهمن سالجاری در ساری خبر داد.

منصوری افزود: تاثیر برگزاری نمایشگاه ها و نقش بسیار موثر آن بر اقتصاد کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص تحقق سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی رویدادهای نمایشگاهی در این زمینه می توانند نقش خوبی را ایفا کنند و در زمینه اشتغالزایی و معرفی قابلیت ها و توانمندی های تولیدی و صادراتی کشور بسیار موثر باشند.

وی به ظرفیت های بخش خصوصی در بخش های مختلف بویژه اقتصاد اشاره کرد و گفت: اگر قرار باشد امنیت جمهوری اسلامی ارتقاء پیدا کند بهتر از برای جذب سرمایه گذاران خارجی تلاش بیشتری کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.