فرماندار گلوگاه گفت: 700 میلیارد ریال پروژه عمرانی و عامل المنفعه دهه فجر امسال در شهرستان گلوگاه افتتاح و بهره‌برداری می شود.

به گزارش ایلنا، محمد رضا تباکی، شنبه در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان گلوگاه برگزار شد، گفت: پروژه های مختلف عمرانی، خدماتی و بهداشتی و درمانی و عام المنفعه دهه فجر امسال در شهرستان گلوگاه کلنگ زنی و یا به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه برای اجرا و تکمیل این پروژه‌های افتتاحی 400 میلیارد ریال اعتبار و سرمایه هزینه شده است، افزود: با افتتاح و بهره برداری از این طرح‌ها  فرصت های شغلی فراوانی به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم به وجود می آید.

تباکی سه حوزه گردشگری، کشاورزی و صنعتی ظرفیت و توانمندی شهرستان عنوان و بیان‌کرد: شهرستان گلوگاه می تواند با برنامه‌ریزی و جذب اعتبارات مناسب گام‌های خوبی در مسیر توسعه بردارد.

وی با اشاره به طرح های افتتاحی دهه فجر امسال خاطر نشان کرد: افتتاح کارخانه بسته بندی حبوبات و غلات، صنایع روغن کشی سودا طلایی، تولید نخ و کیسه ، افتتاح خانه محرومان، طرح های هادی روستایی، لایروبی انهار و افتتاح مدرسه روستای تیرتاش از جمله این طرح هاست.

فرماندار گلوگاه تصریح کرد: در همین ایام، کلنگ زنی برای بهسازی راه روستایی آغوزدره به بارکلا، بهسازی جاده کلباد، کلنگ زنی فاز دوم کارخانه روغن کشی سوداطلایی و تعریض جاده گلوگاه به دامغان از طرح های کلنگ زنی دهه فجر امسال است.

تباکی گفت: بیان دستاوردهای انقلاب و دولت، امیدافرین است و همه ما باید در امیدآفرینی در جامعه تلاش کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.