ابوطالب یحیایی گفت: قدرت کارگری در اتحاد و ارتباط تشکلات کارگری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مشاور حقوقی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران درهشتمین اردوی اعضای هیات ‌مدیره کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران تامین اجتماعیِ مازندران گفت: افتخار میکنم که امروز خادم قشر مظلوم و زحمتکش کارگر و بازنشسته هستم.

ابوطالب یحیایی با بیان اینکه امروز کارگران در شرایط سخت معیشتی به سر می برند،اظهار کرد: کارگران و بازنشستگان با وقار ترین قشر جامعه هستند که با تمامی مشکلات و معضلات هرگز خم به ابرو نیاورده و با صبوری صورت خود را با سیلی سرخ نگه می دارند.

مشاور حقوقی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران بیان کرد: قدرت کارگری در اتحاد و ارتباط  تشکلات کارگری الخصوص تشکیلات خانه کارگر است.

وی ادامه داد: نمونه بارز قدرت و اتحاد  تشکلات کارگری بحث 9 درصد از 27 درصد حق درمان کارگران سازمان تامین اجتماعی بود که به لطف خدا و پیگیری های نمایندگان کارگری و حمایت کارگران و بازنشستگان در کمیسیون تلفیق بودجه 98 رای نیاورد و حق درمانی که سهم و متعلق به کارگران و بازنشستگان بوده به حقدار خود رسید.

یحیایی تصریح کرد: البته امیدواریم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی هم این موضوع مهم را در صحن علی مجلس تصویب کنند تا کارگران و بازنشستگان نفس راحتی بکشند.

وی با اشاره به اهمیت قطعنامه های پایان هر سمینار و گردهمایی اعضای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران گفت: یکی از افتخارات کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران این است که امروز مفاد موجود در قطعنامه های صادره توسط کارشناسان و صاحب نظران سازمان تامین اجتماعی و کارگری بعنوان یک اصل و سرمشق قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تیم مدیریتی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران تیمی جهت  نظارت بر اجرای مفاد قطعنامه ها تشکیل داده است تا این موارد با کیفیت بهتر و مطلوب تری اجرایی شود.

لازم به ذکر است ابوطالب یحیایی در پایان این مراسم با حضور برخی از مسئولین ذیربط بازنشستگی و کارگری استانی و کشوری بعنوان مشاور حقوقی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران معرفی گردید.

 

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.