مدیرکل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد که شاهد رشد ۵۶ درصدی شمار تشکل‌های کارگری و کارفرمایی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرزاد یوسفی در هشتمین اردوی فرهنگی، آموزشی و تشکیلاتی اعضای هیات مدیره کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تامین اجتماعی گفت: تشکل‌های کارگری و بازنشستگی از لحاظ تعداد رشد ۵۶ درصدی داشته اند.

 مدیرکل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر درخشش تشکل‌های کارگری و بازنشستگی تاکید کرد و افزود: درخشش تشکل‌ها موجب تقویت سه‌جانبه‌گرایی و دو جانبه‌گرایی شده است.

این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: اداره کل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی هم جهت آموزش تشکل‌ها قدم‌هایی را برداشته تا آنها با بهره بردن از این آموزش‌ها توانمند شوند.

یوسفی تصریح کرد: توانمندسازی تشکل‌ها موجب مطالبه‌گری آنها می‌شود. همزمان با این کار دانش آنها به سطحی می‌رسد که در زمینه امنیت شغلی کارگران، امنیت سرمایه‌گذاری کارفرمایان مطالبه‌گری کنند.

وی با بیان اینکه تشکل‌ها باید دنبال مسائل صنفی باشند، افزود: تشکل‌ها نباید برای اعتراض به دستورالعمل‌ها و اساسنامه‌ها وقت بگذارند. آنها باید وقت خود را برای پیگیری مطالبات صنفی بگذارند.

مدیرکل تشکل‌های کارگری و کارفرمایی افزود: به جهت رشد تشکل‌ها و تقویت دانش آنها نظارت بر مجامع را به خودتان سپردیم.

در ادامه  مدیر عامل شرکت آتیه‌سازان حافظ کشور در هشتمین اردوی آموزشی، تفریحی و تشکیلاتی اعضای هیات‌مدیره کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی مازندران با بیان این مطلب گفت: قوی‌ترین تشکل مردم‌نهاد کشور کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی است.

ریاحی‌فر اظهار داشت: آن چیزی که این کانون را از سایر نهادها متمایز می‌کند روحیه‌ی پیگیری دست‌اندرکاران این کانون است

وی با بیان اینکه مدیران کانون عالی با جان و دل و بدون توجه به منافع شخصی در حال خدمت به این قشر محروم و مظلوم هستند، افزود: شرکت آتیه‌سازان حافظ کشور تمام توان خود را به کار بسته تا  حداکثر خدمات  خود را در اسرع به این خانواده‌ی بزرگ ارائه کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.