احمد حسین زادگان عصر چهار شنبه در همایش شهرداران و شورای سازمان همیاری شهرداریهای مازندران که درساری برگزار شد، اظهار کرد: باید کارگروه تخصصی در موضوعات مختلف و با حضور شهرداران برای احصاء مشکلات شهری ایجاد شود.
وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت و فناوری های جدید بهره گیری کنیم، افزود: کارهای که در حوزه شهرداریها قرار است اتفاق بیفتد با تشکیل کارگروه متشکل از شهرداران و نخبگان و همچنین کارشناسان این حوزه در دستور کار قرار گیرد تا نقاط ضعف و قوت این حوزه شناسایی شود.
استاندار مازندران همچنین تاکید کرد که مشکلات استان بایستی به دور از تعصبات منطقه ای و محله ای توسط همین افراد بر طرف شود.
حسین زادگان بر ضرورت آموزش ضمن خدمت برای شهرداران و کارکنان شهرداری تاکید کرد و گفت: باید در دوران مدیریت خود از ظرفیت های مازندران بهره گیری کنیم
وی با بیان اینکه برغم تمام مشکلات دولت در حوزه اقتصادی باید با دولت همراهی کرد، افزود: مازندران از ظرفیت های منابع معدنی ،طبیعی و انسانی برخوردار است و نباید با چشم پوشی بر همه اینها فقط به منایع مالی دولت تکیه شود.
استاندار همچنین گفت: از این پس بهتر است تعدادی از جلسات به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود تا شهرداران مسافت زیادی را طی نکنند.
حسین زادگان به تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از دیگر راهکارهای شهرداران برای ایجاد فضای امید اشاره کرد و اظهار داشت: مردم که به دلیل مشکلات اقتصادی قدرت تحملشان پایین آمده، بایستی با احترام بیشتر از سوی مسئولان شهری مواجه شوند.
وی بهره مندی از سمن ها و تشکیلات مردم نهاد را یکی از منابع دسترس شهرداری ها عنوان کرد و گفت: تمام مشکلات ما این است که همه از هم جداییم و متکی به مدیریت جزیره ای هستیم در حالی که برای رسیدن به هدف غایی باید متحد باشیم.
استان مازندران با حدود سه میلیون و 300 هزار نفر جمعیت دارای 22 شهرستان و 58 شهر است .
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.