شهردار تنکابن بر ضرورت تصویب مدیریت یکپارچه شهرداری ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،محمد زرودی در همایش شهرداران و شورای سازمان همیاری شهرداریهای مازندران که عصر امروز در استانداری مازندران برگزار شد با بیان اینکه شهرداران مظلوم ترین قشر در سیستم اجرایی کشور هستند تصویب مدیریت یکپارچه شهرداری را از ضروریات دانست و اظهار کرد: امیدواریم بحث مدیریت یکپارچه شهری لحاظ شود.

وی عدم هماهنگی و همکاری دستگاه های دیگر را از مشکلات شهرداریها بیان کرد و افزود: هیچ سازمانی خود را پاسخگو و همراه شهرداران نمی داند.

شهردار تنکابن گفت: رئیس تامین اجتماعی در نامه ای اعلام کرد که نتوانستیم اقساط مودیان را وصول کنیم بنابراین شهرداری اجازه صدور پروانه ساخت برای این دسته از مودیان را ندارد .

وی ادامه داد: این نامه در نوع خود بی نظیر بوده و جای تامل دارد.

شهردار تنکابن با بیان اینکه قیمت اراضی در مازندران بسیار بالا است از ادارات مربوطه خواست تا اراضی لازم را در اختیار شهرداری ها قرار دهند.

وی با انتقاد اینکه دستگاه های مختلف خود را موظف به پاسخگویی به شهرداری ها نمی دانند، از حفاری های بی ضابطه و بی قانون نقد و گلایه و تصریح کرد: شهرداری ها به دلیل سیاستگذاری های سال های گذشته، دچار ضعف هستند و ضمن اینکه با کاهش 70 درصدی جذب درآمد نسبت به سال 96مواجه بوده ایم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.