رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان مازندران گفت:امروز جامعه کارگری و بازنشستگی متحمل دردهای فراوانی است.

به گزارش خبرنگارایلنا،نصراله دریابیگی در هشتمین اردوی سیاحتی ، فرهنگی و آموزشی اعضای هیات مدیره کانون های کارگری بازنشسته تامین اجتماعی مازندران در جزیره کیش با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی تشکیل  این گردهمایی ها شناسایی دقیق مشکلات بازنشستگان و سعی بر رفع حداکثری این معضلات می باشد گفت: هدف از تشکیل این اردوها یاد گرفتن خرد و کار جمعی در راستای بهبود شرایط و مشکلات بازنشستگان و مستمر بگیران و فریاد مشکلات کارگران بازنشسته و مستمر بگیران و اعلام آن به مسئولین است.

رئیس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان مازندران با اشاره به اینکه امروز جامعه کارگری و بازنشستگی متحمل دردهای فراوانی است،اظهار کرد: بیش از 65% کارگران بازنشسته و مستمر بگیر دارای حقوق حداقل می باشند و دارای مشکلات معیشتی فراوان هستند.

وی ادامه داد: اتکای جامعه کارگران بازنشسته و مستمر بگیر به سازمان تامین اجتماعی است و همسان سازی حقوق بازنشستگان مهم ترین دغدغه کارگران می باشد.

دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه کانون های بازنشستگان به دنبال باز کردن گره مشکلات مردم هستند، تصریح کرد : بازنشستگان دنیایی از مشکلات درمانی ، معیشتی و رفاهی دارند

دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران با تاکید بر اینکه تشکلات کارگری بدون جناح بندی های سیاسی فعالیت می کنند ، اظهار داشت : قوانین در مجلس شورای اسلامی باید طوری نوشته شود که مشکلات محرومان و مستضعفین کشور برطرف شود نه اینکه فاصله بین فقر و غنی افزایش یابد.

در ادامه رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان هرمزگان با بیان اینکه  معصومه جاشوئی با بیان اینکه در بحث درمان،کارگران بازنشسته تامین اجتماعی با معضلات فراوانی رو به رو هستند،گفت: لغو قرارداد بیمارستان های  خصوصی موجب بروز مشکلات فراوانی برای کارگران شده است.

معصومه جاشوئی ادامه داد: امیدواریم هرچه زودتر این مشکل حل شود تا بیش از این شرمنده کارگران بازنشسته نشویم.

 

 

.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.