به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام یوسف یوسف پور روز دوشنبه در نشست خبری به مناسب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ساری، افزود: حرکت مشعل پیروزی انقلاب اسلامی از رامسر ، غربی شهرستان مازندران آغاز و در طول ایام دهه فجر دست به دست می شود تا به گلوگاه در شرقی ترین نقطه استان برسد.
وی با اعلام این که حرکت مشعل چهلمین سال پیروزی انقلاب از روز 12 بهمن آغاز می شود، گفت: این مشغل بعد از گرداندن در تمامی شهرستان ها در روز 22 بهمن به ساری آورده می شود .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران افزود: برنامه های امسال دهه فجر از نظر کمیت و کیفیت فراتر از برنامه های سال گذشته است و هر یک از 24 کارگروه تخصصی استانی، 22 ستاد شهرستانی و 56 ستاد بخش ها دهها برنامه برای اجرا آماده کرده اند.
دهه فجر سال گذشته حدود 14 هزار عنوان برنامه در مازندران اجرا شد.
یوسف پور گفت: این برنامه ها در سرفصل های فرهنگی، هنری ، خدماتی ، جشنواره ها ، مسابقات ، نمایشگاهها ، علم و فناوری ، رسانه ها ، ورزش ، بانوان ، اقتصادی ، قرآنی و ایثار اجرا خواهد شد.
وی شعار محوری برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب را ' افتخار به گذشته ، امید به آینده ' اعلام کرد و افزود: برنامه های این دهه در روز 12 بهمن و با برگزاری جشن بزرگ انقلاب اسلامی، پیاده روی بزرگ خانوادگی و بزرگداشت لحظه ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی در پارک ملل ساری آغاز می شود .
رییس ستاد اجرایی سالگرد انقلاب در مازندران گفت: همچنین با توجه به همزمانی 12 بهمن امسال با روز جمعه، نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در تمامی مدارس مازندران در روز 13 بهمن انجام می شود .
وی افزود: برنامه اصلی ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در مازندران بنا دارد هفته استقبال از این دهه را با فضاسازی و تبلیغات محیطی آغاز کند و کلیدی ترین برنامه های استقبال از دهه فجر مازندران هم برنامه بزرگداشت حماسه ششم بهمن آمل است که در این روز برگزار خواهد شد .
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.