به گزارش خبرنگار ایرنا، افشین داوری روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات والیبال مازندران در ساری افزود : زیربنای ورزش ملی در سطوح استانی رقم می خورد و نیاز به توجه بیشتر فدراسیون ها دارند تا بتوانیم از طریق توجه به زیرساخت های ورزش در استان ها، تیم های ملی را تقویت کنیم.
وی گفت: پیش از این ، در فدراسیون والیبال کمیته های تیم ملی، استان ها، مربیان ، پیشکسوتان و بازاریابی فعالیتی نداشت و هیچ زیرساختی در تشکیلات فدراسیون برای این حوزه ها وجود نداشت ولی اکنون ما با داشتن کمیته های مرتبط در فدراسیون به خصوص امور استان ها، مربیان و سایرتشکیلات مرتبط می توانیم این رشته ورزشی را تقویت کنیم.
داوری افزود: در شرایط فعلی کمیته امور استان ها در فدراسیون والیبال برای شناسایی استعدادهای ورزشی استان ها و رسیدگی به امور این حوزه تشکیل شده است و سایر کمیته ها هم فعال می شوند.
وی همچنین توجه به باشگاههای والیبال در سطح کشور را از دیگر ماموریت های فدراسیون در مدیریت جدید اعلام کرد.
** حمایت از والیبال استان های شمالی کشور
سرپرست فدراسیون والیبال گفت: فدراسیون به والیبال دراستان های شمالی کشور به دلیل استعداد زیادی بخصوص در والیبال ساحلی دارند، توجه ویژه ای خواهد داشت.
داوری افزود: استان های شمالی کشور با برگزاری والیبال ساحلی در حوزه ملی و بین المللی کمک کار خوبی برای فدراسیون بودند و باید مورد حمایت قرار گیرند و فدراسیون هم آمادگی دارد تا زیرساخت های مورد نیاز این رشته ورزشی را برای استان های شمالی کشور فراهم کند.
وی گفت: ورزش استان ها نقش مهمی در حمایت از توسعه رشته های ورزشی قهرمانی در کشور دارند و باید از سوی فدراسیون ها مورد حمایت قرار گیرند.
داوری با اشاره به برگزاری مجمع عمومی والیبال در استان های کشور، گفت: تقویت ورزش والیبال در استان های کشور در گرو همکاری و همراهی تمام اعضای مجمع عمومی دارد و تک تک افراد حضورشان در مجمع موثر است.
وی افزود: اعضای مجمع عمومی والیبال در استان های کشور هیات را در پیشبرد اهدافش کمک کار باشند و همه باید احساس مسئولیت نسبت به هیات داشته باشند.
در پایان این نشست میلاد تقوی که پیش از نیز یک دوره چهار ساله ریاست هیات والیبال مازندران را بر عهده داشت با 13 رای اعضای مجمع برای دومین دوره پیاپی به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.
مازندران هم اکنون یک تیم در لیگ برتر و پنج تیم در لیگ دسته یک والیبال کشور دارد.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.