فرماندار نکا گفت: دولت تدبیر و امید در اوج بی پولی و مشکلات اقتصادی، 90 میلیارد ریال برای گازرسانی نکا هزینه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنااز نکا، عبدالجواد توحیدی مقدم عصر روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نکا افزود: خدمات مختلفی در طول سالیان مختلف در چهل سال انقلاب به مردم ارائه شده است و گازرسانی به روستاها کاری بزرگ از سوی دولت بود.

وی بیان داشت: امروز ایران اسلامی در حالی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار گرفته که عزت و اقتدار آن مورد اعتراف دوستان و دشمنان نظام است و باید قدردان این عظمت، اقتدار و عزت باشیم.

فرماندار نکا با بیان اینکه برخی مدیران ادارات همکاری لازم را با فرمانداری ندارند و بدون تعارف برای کم کاری ها و عدم تعامل تذکر کتبی به انان و مدیر کل ارائه می شود.

توحیدی مقدم افزود: فلسفه وجودی رییس اداره انجام کار است و هنر رییس رفع مشکلات است و ما از مدیران جسارت انجام کار و ارسال منظم گزارش ماهانه و فصلی کار ادارات به فرمانداری در دستور کار مدیران باشد.

وی با اشاره به اجرای برنامه پنجم توسعه شهری گفت: در این بخش هم کارهایی انجام و امیدواریم به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر نکا شاهد توسعه بیشتری در این بخش باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا همچنین با بیان اینکه پروژه های دهه فجر بدون هماهنگی با فرمانداری و بخشداری ها اجرایی و عملیاتی نشود؛ افزود: در کنار رعایت این موارد، رعایت نکات ایمنی و پدافندی، کمک برای رفع مشکلات مردم در چارچوب قانون، تلاش برای برپایی اثرگذار نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی دولت در دستور کار باشد.

توحیدی مقدم گفت: مدیران باید برنامه محور باشند و در راستای توجه به همین مساله و ارزشیابی ها و تکریم ارباب رجوع، بازدید از ادارات با قوت در دستور کار است.

در این جلسه محمد محمدیان به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نکا معرفی و از خدمات فاطمه سادات جعفری رییس کتابخانه شهرستان نکا که حائز رتبه برتر کشوری شده و در دو سال پیاپی بعنوان اداره برتر کشور انتخاب می شوند؛ تجلیل شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.