هواشناسی مازندران از فعالیت سامانه بارشی تا صبح فردا در مازندران خبر داد.

احمد اسدی در گفتگو با ایلنا  با اشاره به نفوذ سامانه بارشی دیروز به استان گفت : فعالیت این سامانه بارشی تا صبح فردا در استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه با فعالیت سامانه بارشی شاهد بارش باران و برف در مناطق مختلف مازندران بودیم افزود : در این مدت بیشترین میزان بارش باران تا صبح امروز در خشکه داران تنکابن 84 میلیمتر، دشت ناز ساری 67 و ساری و نوشهر و بابلسر 62 میلی متر،بندرامیر آباد58 میلیمتر،آمل 56 میلیمتر،تلوک قائمشهر 55 میلیمتر و رامسر 55 میلمتر بوده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: همچنین بیشترین میزان بارش برف در دونای علیا چالوس ، آلاشت ، شوراب سوادکوه کیاسر و سیاه بیشه کندوان به ترتیب 70 ، 48 ، 35 و 31 ،30 سانتی متر ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت بیشترین سرعت وزش باد در گلوگاه ، آمل ، رامسر و آلاشت و قائمشهر به ترتیب 79 ، 76 و 72 ،68 کیلومتر بر ساعت گزارش شد،ادامه داد : حداکثر دمای هوای استان نیز نسبت به روزهای سه شنبه و چهارشنبه که حدود 26 درجه سانتی گراد بود 10 تا 20 درجه کاهش یافت.

معاون پیش بینی هواشناسی مازندران بارش پراکنده باران تا صبح فردا در مناطق شرقی ادامه دارد و با خروج تدریجی سامانه بارشی از استان ، آسمان روز یکشنبه صاف تا نیمه ابری است.

وی افزود: در صورت تغییرنقشه ها  ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.