سرپرست سازمان آتش نشانی ساری از آماده باش آتش نشانی برای حوادث احتمالی ناشی از بارش باران و برف بر اساس اطلاعیه هواشناسی مازندران خبر داد.

 سید حمید هاشمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا به اطلاعیه مدیریت بحران و بر اساس اخطاریه سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارشی به استان و ابرناکی آسمان همراه با بارش باران و برف طی روز های پنج شنبه و جمعه ۲۷و ۲۸ دی ماه اظهار کرد: سازمان آتش نشانی با 6 ایستگاه در حال  آماده باش کامل برای خدمت رسانی به شهروندان است.

وی درباره وزش باد و بارش باران و وقوع حوادث احتمالی شهر ساری گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مازندران، شهروندان گرامی در صورت امکان از منزل خارج نشوند و از قرار گرفتن در فضای باز و صاعقه‌گیر خودداری کنند.

سرپرست سازمان آتش نشانی ساری با اعلام اینکه تمامی تجهیزات و ماشین آلات سازمان آتش نشانی ساری آماده بکار است، افزود: شهروندان در صورت امکان خودروهای خود را زیر درختان پارک نکنند.

وی همچنین توصیه کرد: شهروندان در خصوص ایمنی وسایل گرمایشی و گاز سوز تمهیدات لازم را بعمل آورند و از اتراق در حاشیه رودخانه ها و اماکن پر خطر جداً پرهیز نمایند.

سرپرست سازمان آتش نشانی ساری گفت: در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره گیری ۱۲۵ آتش نشانی ، آدرس دقیق و نوع حادثه را اعلام نمایند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.