به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمد نظری عصر چهارشنبه در نشستی با مسئولان شهرستان در نور، افزود: این میزان اعتبار برای تعریض، بهسازی، تکمیل گوشواره های پل ها و پنج پل در حال ساخت هزینه می شود.
وی با بیان اینکه مسیر بقیه میسر 43 کیلومتری آمل به چمستان مشکل خاصی ندارد، گفت: تا پایان امسال تمامی گلوگاههای این مسیر به بهره برداری می رسد.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران افزود: بر اساس برنامه ریزی تمامی این مسیر نیز تا پایان شهریور سال آینده با تکمیل پنج پل بزرگ به صورت چهار خطه به بهره برداری می رسد.
نظری اعتبار امسال استان را 200 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با توجه حجم خدمات نیازمند پنج برابری اعتبار برای استان هستیم.
وی خواستار تامین اعتبار ملی برای پروژه های راه استان شد و افزود: مازندران با 10 هزار و 400 کیلومتر مسیر اصلی و 2 هزار و 700 کیلومتر به صورت بزرگراه ، 10 درصد از تردد و ترافیک کشور را به خود اختصاص می دهد و بیشتر از سه برابر سایر استان ها خدمات جاده های ارائه می کند.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده برای ایمنی مسافران و گردشگران در ایام نوروز به دنبال ایمن کردن نقاط گلوگاهی هستیم.
نظری همچنین در خصوص تعریض مرزن آباد به دزدبن در جاده چالوس گفت: هم اکنون سه اکیپ مختلف مشغول تعریض مسیر مزرن اباد به دزدبن در جاده چالوس هستند تا مشکل یکطرفه شده این مسیر در نوروز امسال برطرف شود.
عملیات اجرایی طرح چهارخطه شدن جاده چالوس (کندوان) به طول حدود 20 کیلومتر با هدف رفع مشکل ساکنان این منطقه در زمان یکطرف شدن آن، با پیش بینی حدود 80 میلیارد تومان در ماه گذشته آغاز شده بود که از این میزان اعتبار حدود 15 میلیارد تومان آن ماه جاری ابلاغ و در اختیار پیمانکار مربوط قرار گرفته است.
وی همچنین به اشاره به پروژه های راههای مازندران افزود: در حال حاضر در راههای اصلی 39 پروژه با 215 کیلومتر و راههای روستایی 118 پروژه که بالغ بر 470 کیلومتر است در حال انجام است که 40 درصد از این تعداد تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به جذب سرمایه گذار خصوصی در ایجاد آزاد راههای استان اشاره کرد و گفت: آزاد راه چالوس به رامسر به طول 54 کیلومتر و برآورد 800 میلیارد تومان در مرحله پایانی طرح مطالعاتی است که پس از مشخص شدن سرمایه گذار عملیات اجرایی ان آغاز شود.
فرماندار نور هم در این جلسه گفت: تعریض و بهسازی جاده چمستان به آمل با توجه به خطراتی که تاکنون موجب از دست رفتن جان انسان های زیادی شده است ضروری بود.
علی شادمان همچنین خواستار تعیین تلکیف هرچه زودتر برای پیمانکار آسفالت روستاهای پس پرس، نشو، کپ علیا و کالج در بخش مرکزی شهرستان نور شد.
1295/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.