به گزارش خبرنگار ایرنا، شانزدهمین دوره این مسابقات در رده سنی جوانان روزهای 27 و 28 دی ماه سال جاری در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد بهشهر در شرق مازندران برگزار می شود.
شهرام جعفری عصر چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم شهید هاشمی نژاد بهشهر به نمایندگی از مازندران در این مسابقات است و تیم های برتر 17 استان کشور نیز به عنوان تیم های داخلی شرکت خواهند کرد.
رییس هیات کشتی بهشهر اضافه کرد: همه تمهیدات و هماهنگی های لازم با مسئولان شهرستان بهشهر و استان برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات انجام شده و مسئولیت واحدهای برگزار کننده مسابقات نیز مشخص شده است.
جعفری اظهار کرد که برای مسابقات این دوره به نفرات اول تا سوم هر وزن به ترتیب 300- 200 و 150 دلار جایزه نقدی اهداء خواهد شد.
وزن کشی این مسابقات از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه در خانه کشتی بهشهر انجام و مسابقات نیز از ساعت 10 در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد برگزار خواهد شد.
در پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی نژاد که روزهای 11 و12 اسفندماه سال96 برگزار شد، با قهرمانی تیم بهشهر میزبان مسابقات به پایان رسید.
در مسابقات دوره گذشته که با حضور 213 کشتی گیر در قالب 20 تیم داخلی و خارجی برگزار شد، مقام دوم این دوره از مسابقات کشتی آزاد به تیم جمهوری آذربایجان رسید و تیم دخانیات تهران هم جایگاه سوم را تصاحب کرد.
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.