احمد حسین زادگان که در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان سخن می گفت، با اشاره به این که باید مردم را با خدمات نظام بدرستی آشنا کنیم، گفت: ۱۲۰۰ مسکن محرومین در ایام دهه فجر امسال در استان افتتاح می شود. ‎

به گزارش خبرنگار ایلنا،احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان با اشاره به این که در چهار دهه از عمر نظام جمهوری اسلامی، در حوزه های مختلف اقدامات بزرگی صورت گرفته است که بدرستی اطلاع رسانی نشده است، گفت: همه وظیفه داریم در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، مردم را با خدمات و دستاوردهای نظام آشنا کنیم و در این راستا باید از ظرفیت رسانه ها بهتر استفاده کرد.

حسین زادگان با بیان این که دشمنان نظام به خیال خام خود هم قسم شدند تا نگذارند جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شود، چرا که آن ها شناخت درستی از ملت بزرگ ایران اسلامی ندارد، ابراز داشت: باید با شیوه های هنرمندانه و خلاق، دستاوردهای نظام در جهت امید آفرینی اطلاع رسانی شود.

استاندار با بیان این که جشن پیروزی انقلاب در چهلمین سال باید عمومی تر برگزار شود، گفت: از همه ظرفیت های دستگاه ها و نهادها، فرهنگی، هنری، تبلیغی و رسانه برای فراگیر کردن جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بهره گیری شود.

حسین زادگان با بیان این که ایده های نو برای جامعه مخاطب جذابیت دارد، عنوان کرد: نخبگان و صاحبان ایده های نو به سازمان ها ایده پردازی کنند و دستگاه ها نیز زمینه را برای نقش آفرینی نخبگان آماده نمایند.

مقام عالی دولت در مازندران با اعلام این که در ایام دهه فجر امسال بالغ بر 1200 واحد مسکن محرومین توسط کمیته حضرت امام خمینی (ره) در استان افتتاح می شود، گفت: در ایام جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگ ترین همایش پیاده وری استان برگزار می گردد.

مقام عالی دولت در استان با بیان این که خدمات و  کارهای زیربنایی باید برای مردم ملموس باشد و جلوه بیرونی داشته باشد، اظهار داشت: برنامه های عملکردی دستگاه های اجرایی باید رویکرد اجتماعی فرهنگی داشته باشد.

حسین زادگان از برگزاری جشنواره چلچراغ در دهه فجر امسال خبر داد و بیان داشت: در این جشنواره از 40 هنرمند شاخص استان تجلیل خواهد شد.

استاندار با اعلام این که برگزاری نمایشگاه کتاب و مطبوعات در ایام جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، در استان برگزار خواهد شد، افزود: هم چنین برای عموم مردم، در این ایام؛ در سینماها و مجمتع های فرهنگی استان، فیلم نمایش داده خواهد شد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.