به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ساری افزود: برغم اقدامات خوبی که در چهار دهه عمر نظام در حوزه های مختلف انجام شده اما تاکنون بدرستی اطلاع رسانی نشده است.
وی ادامه داد: همه موظفیم مردم را با خدمات و دستاوردهای نظام آشنا کنیم و در این راستا باید از ظرفیت رسانه ها بهتر استفاده کرد.
نماینده عالی دولت در مازندران گفت: دشمنان نظام با خیال خام خود بدنبال آن هستند که جشن چهلمین سالگرد انقلاب برگزار نشود در حالیکه آنها از ملت ایران و پشتیبانی آنها از نظام شناخت درستی ندارند.
وی با اشاره به اینکه جشن پیروزی انقلاب در چهلمین سال باید عمومی تر برگزار شود، گفت: از همه ظرفیت های دستگاه ها و نهادها، فرهنگی، هنری، تبلیغی و رسانه برای فراگیر کردن جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بهره گیری شود.
حسین زادگان با بیان این که ایده های نو برای جامعه جذابیت دارد، افزود: نخبگان و صاحبان ایده های نو به سازمان ها ایده پردازی کنند و دستگاه ها نیز زمینه را برای نقش آفرینی نخبگان آماده نمایند.
وی با بیان این که خدمات و کارهای زیربنایی باید برای مردم ملموس باشد و جلوه بیرونی داشته باشد، گفت : برنامه های عملکردی دستگاه های اجرایی باید رویکرد اجتماعی فرهنگی داشته باشد.
استاندار مازندران از بهره برداری یک هزار و 200 واحد مسکن محرومان در استان به عنوان یکی از برنامه های دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: همچنین در این روزها بزرگترین همایش پیاده روی مازندران برگزار می شود.
وی برگزاری جشنواره چلچراغ و تجلیل از 40 هنرمند شاخص به عنوان دیگر برنامه های دهه فجر امسال نام برد و گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب و مطبوعات و نمایش فیلم در سینماها و مجتمع های فرهنگی مازندران از دیگر برنامه هایی است که در این ایام قرار است اجرا شود.
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.