مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: شورای آموزش و پرورش، مهمترین ظرفیت قانونی برای پیشبرد اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت است که دارای اثرگذاری فراوان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، عسکری نیکزاد، شامگاه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهشهر با حضور امام جمعه، مدیران کل تجهیز و نوسازی مدارس مازندران، مدیران آموزش و پرورش شرق مازندران و نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی افزود: آینده کشور در توسعه آموزش و پرورش است و همه باید کمک کار این نهاد باشند.

وی اظهار کرد:  آموزش و پرورش به تنهایی قادر بهخ اداره خود نیست و در سایه تلاش همه دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت و خانواده ها و خیران می تواند به توسعه همه جانبه برسد.

مدیر آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه آموزش و پرورش برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت نیازمند مشارکت خانواده ها، مدارس و ارائه راهکارهای مناسب است؛ یادآور شد: این نهاد یک نهاد حاکمیتی و عمومی است و باید همگان در پیشبرد اهداف آن و منفعت رسانی به آن تلاش کنند.

نیکزاد بیان داشت: شورای آموزش و پرورش، از فرصت‌های مهم این نهاد بریا پیشبرد اهداف عالیه و توسعه است و باید این شورا با برنامه ریزی مدون و زیربنایی تشکیل و ادامه یابد.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش همه جامعه شاعری نماینده مردم شرق مازندران برای توسعه نهاد آموزش و پرورش و رایزنی برای تزریق اعتبارات، افزود: امیدواریم با همکاری نمایندگان مجلس و حمایت از طرح ها و لایحه های آموزش و پرورش اهد رشد و شکوفایی بیشتر در این نهاد باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: توجه خاص و حمایت های دائمی نمایندگان مجلس به نهاد اموزش و پرورش مهمترین راهکار برای توسعه این نهاد و رسیدن به برنامه های در نظر گرفته شده است.

نیکزاد افزود: آموزش و پرورش به تنهایی قادر نیست رسالت سنگین تعلیم و تربیت را بر دوش بکشد و بر همین اساس، با تشکیل شورای آموزش و پرورش تلاش شد تا توسعه مورد نظر اتفاق افتد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.