محمد کاظمی قائم مقام باشگاه نساجی :از یکشنبه سرمربی جدید تمرینات تیم را زیر نظر خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد(مهران)کاظمی قائم مقام باشگاه نساجی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: با توجه به شرایط  پیش آمده ، ارکان باشگاه در تلاش هستند با بهترین گزینه به جمع بندی برسند

وی در ادامه افزود: اینکه شایعات مختلفی در فضای مجازی دیده می شود ، هیچ کدام آن صحت ندارد ،تمام آنها شایعه است که  در این فضاها بوجود آمده است.

کاظمی با بیان اینکه هواداران نساجی در تمامی لحظات دست از حمایت تیم برنداشته و همیشه در کنارما باعث دلگرمی بودند،خاطرنشان کرد: این هواداران با صبوری که کردند زبان زد بودند چرا که با لیگ برتری شدن نساجی ، به خواستگاه شان رسیدند،این هواداران یکی از خاص ترین هوادارانی هستند که همیشه زبان زد بودند و تک تک شان برای مان قابل احترام هستند.

وی در ارتباط با اینکه سکان نساجی به دست چه کسی سپرده خواهد شد،عنوان کرد: نمی خواهم در مورد اتفاقات اخیر حرفی بزنم و به حواشی آن  دامن زده شود، باشگاه نساجی باشگاه بزرگی است پس طولانی شدن  انتخاب سرمربی هم پروسه خاص خودش را دارد که باید طی شود.

وی ادامه داد: با سه گزینه در حال مذاکره نهایی هستیم  تا یکشنبه به جمع بندی نهایی خواهیم رسید و رسما سرمربی تیم را معرفی خواهیم  نمود.

مهران کاظمی در پایان ضمن قدردانی از هواداران گفت: مالکان باشگاه نهایت تلاش خود را می کنند که جای تقدیر دارد و امیدوارم هواداران همچون قبل حامی نساجی و مالکان پرتلاشش باشند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.