به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود: آنان از یک طرف با اعمال تحریم، بر کشور فشار می‌آورند و از طرف دیگر بر ضد نظام تبلیغ می‌کنند و تبلیغاتشان به نحوی است که می‌خواهند کل نظام را فاسد معرفی و مردم را ناامید کنند.
وی داد: همچنان ‌که رهبر هشدار دادند در سال 1398 ممکن است فتنه رخ دهد و باید مراقب تحرکات دشمنان باشیم.
مشایخ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته‌ای اظهار داشت: در آستانهٔ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید بگوییم دستیابی به فناوری انرژی هسته‌ای یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب بوده است.
وی افزود: نظام‌های سلطه‌گر، دانش و فناوری هسته‌ای را خط قرمز خود می‌دانستند و جوانان مؤمن ما که از رویش‌های انقلاب محسوب می‌شوند به آن دست یافتند.
وی با اشاره به سالروز فرار شاه گفت: مردم و ب ویژه جوانان باید تاریخ انقلاب را بدانند و آگاه باشند که فرار شاه به معنای فرار سلطنت 2500 ساله بود و برنامه آمریکا این بود که مقدمات فرار شاه را فراهم کند تا مانند سال 1332 ارتش کودتا کند و شاه برگردد و انقلابیان را بکشند.
مشایخ افزود: اما سه روز قبل از رفتن شاه، امام خمینی (ره) از پاریس پیام داد که آنان چنین توطئه‌ای دارند و فردایش مردم با گُل به سمت ارتشیان رفتند.
او با ذکر این نکته ‌که دشمنان نظام یعنی شاه و صدام و منافقان رفتند، گفت: آمریکا مجددا در پی احیای گروهک منافقان در منطقه است ولی اجازهٔ چنین کاری را نمی‌دهیم.
7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.