معاون آموزش و پرورش مازندران گفت:آموزش و پرورش مازندران رتبه سوم کنکور را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،آموزش و پرورش مازندران میزبان معاون آموزش متوسطه مدیر کل آموزش و پرورش استان  و همچنین مدیران شهرستانها و مناطق گلستان بود.

در این نشست که با هدف تبادل نظر و تعاطی افکار صورت گرفت هیأت اعزامی از آموزش و پرورش گلستان به سرپرستی ابراهیم حاجی لری معاون آموزش متوسطه گلستان به مدارس برتر بابل رفتند و ضمن بازدید از این مدارس و بررسی علل و عوامل کلیدی مدیریتِ موثر و صحبت و مشورت با عوامل این مدارس، با مدیران اداره کل آموزش و پرورش مازندران به گفتگو نشستند.

اسفندیار نظری در حاشیه این جلسه به خبرنگار ما گفت:  این نشست در راستای تبادل فعالیت‌های آموزشی و تربیتی با آموزش و پرورش سایر استان‌ها تشکیل شد و مهمانان امروز ما، مدیران آموزش و پرورش استان گلستان هستند که با هدف تجربه اندوزی و مبادله اطلاعات و آنچه در خصوص آموزش متوسطه دوم نظری اعم از ارتقای کیفیت و بهبود امور مربوط به  راهیابی دانش‌آموزان به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور می‌شود به مازندران آمدند.

وی همچنین گفت: این میزبانی دو بخش داشت که در بخش نخست، مهمانان ما که معاون آموزش متوسطه استان گلستان و مدیران آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق این استان بودند از مدارس برتر بابل بازدید به عمل آوردند و فعالیت‌های مدیران در جهت کیفیت بخشی و ارتقای علمی فرزندان عزیز دانش‌آموز را از نزدیک دیدند.

نظری در ادامه به بخش دوم این میزبانی پرداخت و گفت: میهمان و میزبان مقابل هم نشستند و سه مدیر آموزش و پرورش شامل ناحیه دو ساری، آمل و تنکابن و همچنین سه تن از معاونان آموزش متوسطه بهشهر، ناحیه یک ساری و بابل و همچنین روسای ادارات تکنولوژی آموزشی و متوسطه دوم به نمایندگی از سایر مدیران صحبت کردند. 

معاون آموزش متوسطه افزود: مازندران طی ده سال اخیر رتبه های خوبی در کنکور داشت و امسال نیز رتبه سوم را کسب کرد و چنین جلساتی راهگشای خوبی خواهد بود برای استان گلستان و همچنین کمک خواهد کرد تا ما نیز این جایگاه را حفظ کرده یا بهبود ببخشیم. 

وی با اشاره به شهادت آمار وزارتخانه‌ای  گفت: آموزش و پرورش مازندران در تمام حوزه‌ها رتبه چهارم کشور را دارد اعم از امور آموزشی و پرورشی اما استان گلستان هم در تجربیات آموزشی و هم در حوزه دستاوردها و هم در بخش آمار دانش‌آموزی از ما کمتر است به‌عنوان نمونه مازندران سی و دو شهرستان و منطقه است اما گلستان دوازده شهرستان و منطقه دارد اما استمرار چنین نشست‌هایی می‌تواند جایگاه استان را ارتقا دهد ضمن اینکه برای استان همسایه ما نیز الگوی خوبی هستیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.