به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمدحسین زادگان در همایش ائمه جمعه استان در ساری افزود: اختلاف و حاشیه های بی سرانجام میان مسئولان و مدیران فرجامی جز عقب ماندگی ندارد.
نماینده عالی دولت در مازندران که کمتر از 2 ماه است سکان مدیریت ارشد این خطه شمال کشور را بر عهده گرفت ملاقات های عمومی و ارتباط نزدیک با مردم را اساس فعالیت مدیریتی خود اعلام کرد و این رویکرد را باعث کاهش فاصله های موجود دانست.
حسین زادگان روابط نزدیک و انسجام میان ائمه جمعه، علماء، نمایندگان مجلس و مدیران دولت را عاملی برای شتاب در روند توسعه ای استان بیان کرد.
وی با اشاره به برنامه 100 روزه تدوینی برای استان از شناسایی فعالیت هایی که با اقدام جهادی و تدبیر به سرانجام می رسد را رویکرد اصلی برنامه 100 روزه اش اعلام کرد
استاندار مازندران اشتغال را مهمترین مطالبات مردم دانست و افزود: برای سرمایه گذاری و رونق تولید باید بروکراسی زاید و فاسد را از سر راه برداشت.
حسین زادگان خاطرنشان کرد: برای بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی ها به سراغ مدیران مازندرانی خواهیم رفت که در ابعاد ملی جایگاه پررنگی دارند.
وی اظهار داشت: نظام سلطه به دنبال ناکارآمد نشان دادن حکومت دینی و مبتنی بر ولایت فقیه است و نباید با اقدامات نسنجیده زمینه این جنگ روانی را تقویت کرد.
رئیس شورای اداری مازندران افزود : مردم همه مسئولان و مدیران را در قالب حاکمیت می بینند و بنابراین تضعیف بخشی از حکومت تبعات منفی در جامعه به همراه دارد.
در این همایش یکروزه ائمه جمعه به بیان دیدگاه های خود پیرامون شتاب بخشیدن به توسعه استان و رفع مشکلات مردم پرداختند.
مازندران 59 شهر دارد و در 32 شهر استان نماز جمعه برپا می شود.
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.