سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف 500 میلیون ریالی مکمل های ورزشی قاچاق در ساری خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ سید جعفر ساداتی با اعلام این خبر، گفت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درسال «حمایت از کالای ایرانی » و فرامین معظم له در خصوص مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق و قاچاق کالاهای سلامت محور، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در همین خصوص و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی به صورت باندی در امر تهیه و توزیع مکمل های ورزشی قاچاق فعالیت گسترده دارند، اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی در این خصوص در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت: با شناسایی متهمان به قاچاق کالا و محل دپوی این کالاها با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی تعداد زیادی از این مکمل ها و پودرهای بدن سازی که در بین کالاهای مجاز جاساز شده بود، کشف شد .

سرهنگ ساداتی از کشف 419 قوطی پودر بدن سازی به وزن 477 کیلوگرم و 14 هزار و 970 عدد انواع قرص و مکمل های ورزشی خبر داد و افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این کشفیات 500 میلیون ریال برآورد شده که کلیه این اموال به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شد.

متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.