سرهنگ علیرضا قدمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل بارش برف، جاده های کوهستانی مازندران لغزنده و باعث کاهش دید رانندگان نیز شده است.
وی با اشاره به اینکه شب گذشته نیز در محورهای کوهستانی مازندران برف بارید، ادامه داد: اکنون و با قطع شدن بارش برف در این مناطق، ترافیک در جاده های مازندران روان و عادی است و اختلالی در تردد ایجاد نشده است.
فرمانده پلیس راه مازندران همچنین از رانندگان و آنهایی که قصد سفر به این استان را دارند خواست تا تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیر چرخ، لباس گرم و مواد غذایی را به همراه داشته باشند
وی همچنین به رانندگان تاکید کرد که مسائل فنی خودروهای خود را از قبیل سالم بودن سیستم گرمایشی و پر بودن باک بنزین خودرو را کنترل بکنند تا در راه نمانند.
مازندران بیشتر از 10 هزار کیلومتر جاده دارد که 350 کیلومتر از این جاده ها در مناطق کوهستانی هستند .
مرکز مدیریت راههای استان مازندران نیز گزارش داد که ترافیک در محورهای مواصلاتی استان از جمله کندوان ، هراز ، سوادکوه و کناره عادی و روان است .
همچنین این مرکز گزارش کرد که شرایط جوی محورهای مواصلاتی مازندران در محور کندوان و سوادکوه به صورت بارش خفیف برف و مه و در محور هراز محدوده تکاور تا لاسم با بارش باران همراه است.
هواشناسی استان مازندران روز گذشته ، چهارشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که با ورود سامانه بارشی از بعداز ظهر پنجشنبه بارش برف در ارتفاعات و بارش باران در دیگر مناطق رخ بدهد.
همچنین در این گزارش آمده است که این شرایط جوی تا صبح روز جمعه ادامه دارد و پس از آن دمای هوای استان افزایش خواهد یافت .
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.